Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.034 of 2.047Volgende

Goedenavond eenieder

Mogge Allen .

spacer.png

Heb gisteren een brief gehad met de mededeling 'U bent een geschikte Niertransplantatie kandidaat ' dus met ingang van heden sta ik op de wachtlijst Niertransplantatie te ondergaan :goed:

Mogge / middag Allen ;)

1 uur geleden zei Nobody:

Heb gisteren een brief gehad met de mededeling 'U bent een geschikte Niertransplantatie kandidaat ' dus met ingang van heden sta ik op de wachtlijst Niertransplantatie te ondergaan :goed:

Mogge / middag Allen ;)

Dat is wel heel fijn nieuws Nobody!!! Echt, dan kan je fijn het weekend in. tony the tiger swerk GIF

De gemiddelde wachttijd is ongeveer 3 / 4 jaar , het kan ook zijn dat ik eerder naar de Radboud toe moet het is gewoon dat een match is tussen mijn eigen nier en de donor nier..

Het ken goed dat ze s'nacht bellen van de Radboud, en je moet van tevoren je een koffer hebben klaar staan omdat je gelijk met de taxi naar Nijmegen toe moet. 

Mogge Allen :D

spacer.png

Wat is hier stillllllllllllllll

4 uur geleden zei Nobody:

Wat is hier stillllllllllllllll

spacer.png

Ja, bijzonder druk weekend gehad met verjaardagen en klussen.  Maar met wat oude pallets heb ik tuinmeubels kunnen maken en 3de hands steenschotten de vloer. Nu nog opzoek naar kussens, dan kan je met een paar euro toch wat leuks creëren in de tuin :)

UoZNDvetAF_IkiUF5BTCc0WPn5ZyuhO1MZN6na2q

Avond allemaal :) 

VorigePage 2.034 of 2.047Volgende