Café de Download
Citaat van Goodfellow123 op 14 maart 2022, 19:59Goedenavond eenieder
Goedenavond eenieder
Citaat van Nobody op 17 maart 2022, 10:58Heb gisteren een brief gehad met de mededeling 'U bent een geschikte Niertransplantatie kandidaat ' dus met ingang van heden sta ik op de wachtlijst Niertransplantatie te ondergaan
Mogge / middag Allen
Heb gisteren een brief gehad met de mededeling 'U bent een geschikte Niertransplantatie kandidaat ' dus met ingang van heden sta ik op de wachtlijst Niertransplantatie te ondergaan
Mogge / middag Allen
Citaat van Duken op 17 maart 2022, 12:211 uur geleden zei Nobody:Heb gisteren een brief gehad met de mededeling 'U bent een geschikte Niertransplantatie kandidaat ' dus met ingang van heden sta ik op de wachtlijst Niertransplantatie te ondergaan
Mogge / middag Allen
Dat is wel heel fijn nieuws Nobody!!! Echt, dan kan je fijn het weekend in.
1 uur geleden zei Nobody:Heb gisteren een brief gehad met de mededeling 'U bent een geschikte Niertransplantatie kandidaat ' dus met ingang van heden sta ik op de wachtlijst Niertransplantatie te ondergaan
Mogge / middag Allen
Dat is wel heel fijn nieuws Nobody!!! Echt, dan kan je fijn het weekend in.
Citaat van Nobody op 17 maart 2022, 13:00De gemiddelde wachttijd is ongeveer 3 / 4 jaar , het kan ook zijn dat ik eerder naar de Radboud toe moet het is gewoon dat een match is tussen mijn eigen nier en de donor nier..
Het ken goed dat ze s'nacht bellen van de Radboud, en je moet van tevoren je een koffer hebben klaar staan omdat je gelijk met de taxi naar Nijmegen toe moet.
De gemiddelde wachttijd is ongeveer 3 / 4 jaar , het kan ook zijn dat ik eerder naar de Radboud toe moet het is gewoon dat een match is tussen mijn eigen nier en de donor nier..
Het ken goed dat ze s'nacht bellen van de Radboud, en je moet van tevoren je een koffer hebben klaar staan omdat je gelijk met de taxi naar Nijmegen toe moet.
Citaat van Duken op 21 maart 2022, 07:20Ja, bijzonder druk weekend gehad met verjaardagen en klussen. Maar met wat oude pallets heb ik tuinmeubels kunnen maken en 3de hands steenschotten de vloer. Nu nog opzoek naar kussens, dan kan je met een paar euro toch wat leuks creëren in de tuin
![]()
Ja, bijzonder druk weekend gehad met verjaardagen en klussen. Maar met wat oude pallets heb ik tuinmeubels kunnen maken en 3de hands steenschotten de vloer. Nu nog opzoek naar kussens, dan kan je met een paar euro toch wat leuks creëren in de tuin