Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.032 of 2.047Volgende

Goede morgen allemaal.

Mogge Allemaal :D

Hier schijnt het zonnetje weer :goed:

Goedemorgen, dit weekend lekker in de tuin gewerkt. Kom maar op met de zon.

Pffff.... HBO Max afgenomen met mijn zwager voor 4 euro per maand (2 euro p.p). Staan veel films zonder Nederlandse Audio (welke er wel zijn). Zoals Harry Potter of Tom en Jerry.... Lekker handig voor de kinderen.  Die kijken de films nog in het Nederlands.... mag ik weer Kodi starten. GRRRRR!!!!!! Wat slecht zeg!

image.png

45 minuten geleden zei Duken:

Pffff.... HBO Max afgenomen met mijn zwager voor 4 euro per maand (2 euro p.p). Staan veel films zonder Nederlandse Audio (welke er wel zijn). Zoals Harry Potter of Tom en Jerry.... Lekker handig voor de kinderen.  Die kijken de films nog in het Nederlands.... mag ik weer Kodi starten. GRRRRR!!!!!! Wat slecht zeg!

Dat is erg slecht inderdaad. Dan ben je legaal bezig, krijg je dit gezeik weer.

Hier HBO Max ook afgenomen. Die 4 euro is de moeite niet.  Aardig wat content.

Avond allemaal. 

Goede morgen iedereen.

Heel veel aanbod is niet ondertiteld. Mij zelfs de vier euro niet waard.

Middag allemaal.

Net even het Apple-event terug gekeken. Deze had ik gisteravond gemist. Had gehoopt dat er een nieuwe 27' iMac zou worden aangekondigd. Helaas was dat niet het geval.

Of deze er nog komt? Geen idee. Je leest verschillende berichten. De een zegt in Q2/Q3  2022 wordt er een nieuwe 27' iMac aangekondigd. De ander heeft het erover dat de gisteren aangekondigde Mac Studio icm het Studio Display gezien moet worden als de opvolger van de huidige 27' iMac.

Ik wacht de komende maanden nog even af. Maar de Mac Studio en Studio Display staan wel alvast op me lijstje als vervanger voor me huidige iMac.

Fijne Avond :D

Podverdrie... in mijn Roborock S5 Max robostofzuiger dettol gedaan om te dwijlen. Er staat duidelijk op, alleen WATER. Eigenwijs dat ik ben 😉

Nu komt er geen water meer uit, slangetjes onder de dettol. Even toveren om te kijken wat ik nog kan doen. 

VorigePage 2.032 of 2.047Volgende