Blokkeer Youtube reclame op smart TV
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 15:20Hoii Duken,
De APK staat op de Sony TV 😀
Heb de file manager geinstalleerd De APK op een usb stick gezet
Toen lukte het om via file manager de apk erop te zetten.
ALLEEN HEB NOG WEL RECLAME OP You tube ondanks dat MACE ingeschakeld staat.
Krijg alleen niet VPN killswitch niet op altijd aan.
groet Leffeblond
Hoii Duken,
De APK staat op de Sony TV 😀
Heb de file manager geinstalleerd De APK op een usb stick gezet
Toen lukte het om via file manager de apk erop te zetten.
ALLEEN HEB NOG WEL RECLAME OP You tube ondanks dat MACE ingeschakeld staat.
Krijg alleen niet VPN killswitch niet op altijd aan.
groet Leffeblond
Citaat van Duken op 6 november 2021, 15:54Wat goed! Fijn dat het is gelukt, maar wel erg vreemd dat je nog reclame hebt met MACE ingeschakeld.
Wat je kan proberen is de TV eens te herstarten (stroom eraf en erop) voordat je YouTube start de VPN client starten en MACE actief. VPN natuurlijk ook activeren
Heb je dan nog reclame? 🙌
Wat goed! Fijn dat het is gelukt, maar wel erg vreemd dat je nog reclame hebt met MACE ingeschakeld.
Wat je kan proberen is de TV eens te herstarten (stroom eraf en erop) voordat je YouTube start de VPN client starten en MACE actief. VPN natuurlijk ook activeren
Heb je dan nog reclame? 🙌
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 16:15Ga ik proberen ,
Hij zegt wel als ik installeer dat er een nieuwere versie is
kan ik kiezen maar heb de versie van jou erop staan.
Ga ik proberen ,
Hij zegt wel als ik installeer dat er een nieuwere versie is
kan ik kiezen maar heb de versie van jou erop staan.
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 17:09Hoi Duken,
tv van stroom af werkt niet .
advertenties blijvwn komen op youtube .
zou het niet aan de APK kunnen liggen?
leffeblond
Hoi Duken,
tv van stroom af werkt niet .
advertenties blijvwn komen op youtube .
zou het niet aan de APK kunnen liggen?
leffeblond
Citaat van Duken op 7 november 2021, 08:01Nee kan niet liggen aan de APK. Als je MACE kan activeren heb je de juiste APK.
Wel erg jammer dat dit niet meer gaat. Vast een nieuw truckje van YouTube. Ik zal kijken of ik nog ergens een oplossing voor je kan vinden.
Nee kan niet liggen aan de APK. Als je MACE kan activeren heb je de juiste APK.
Wel erg jammer dat dit niet meer gaat. Vast een nieuw truckje van YouTube. Ik zal kijken of ik nog ergens een oplossing voor je kan vinden.
Citaat van Demo op 7 november 2021, 09:38AdLock is niet alleen een browser-plug-in, maar biedt ook Windows- en Android-tools die helpen bij het blokkeren van advertenties in uw apps. De functieset is lang, vooral voor een gratis adblocker, waardoor het een van de betere opties op onze lijst is voor een brede bruikbaarheid die verder gaat dan alleen het blokkeren van advertenties.
AdLock is ontworpen om alle vormen van advertenties te verwijderen, en op één uitzondering na, alle advertenties te verwijderen die we op verschillende sites hebben getest. Deze service blokkeerde elke advertentie op de verschillende websites die we voor dit artikel hebben getest, inclusief advertenties op YouTube en andere door advertenties ondersteunde streamingsites.
De tool is standaard ontworpen om elk mogelijk type advertentie dat u tegenkomt te blokkeren. U kunt een site eenvoudig op de witte lijst plaatsen door op "Instellingen" en vervolgens op "Witte lijst" te klikken. Je kunt daar ook een paar extra filterinstellingen wijzigen als je dat wilt. De kans is echter groot dat u die waarschijnlijk met rust wilt laten.
U kunt AdLock hier gratis downloaden .
Voordelen:
- Blokkeert alle soorten advertenties
- Verwijdert advertenties bij video's
- Talrijke add-on-functies, waaronder waarschuwing tegen spam en scam-links
- Kan advertenties in alle apps en browsers blokkeren via de Windows-app
nadelen:
- Sommige van de beste functies zitten achter een betaalmuur
- Blokkeert alleen alle advertentietypen via de betaalde versie
Score: 6/7
Werkt met: Chrome, Safari, iOS, macOS, Windows, Android
AdLock is niet alleen een browser-plug-in, maar biedt ook Windows- en Android-tools die helpen bij het blokkeren van advertenties in uw apps. De functieset is lang, vooral voor een gratis adblocker, waardoor het een van de betere opties op onze lijst is voor een brede bruikbaarheid die verder gaat dan alleen het blokkeren van advertenties.
AdLock is ontworpen om alle vormen van advertenties te verwijderen, en op één uitzondering na, alle advertenties te verwijderen die we op verschillende sites hebben getest. Deze service blokkeerde elke advertentie op de verschillende websites die we voor dit artikel hebben getest, inclusief advertenties op YouTube en andere door advertenties ondersteunde streamingsites.
De tool is standaard ontworpen om elk mogelijk type advertentie dat u tegenkomt te blokkeren. U kunt een site eenvoudig op de witte lijst plaatsen door op "Instellingen" en vervolgens op "Witte lijst" te klikken. Je kunt daar ook een paar extra filterinstellingen wijzigen als je dat wilt. De kans is echter groot dat u die waarschijnlijk met rust wilt laten.
U kunt AdLock hier gratis downloaden .
Voordelen:
- Blokkeert alle soorten advertenties
- Verwijdert advertenties bij video's
- Talrijke add-on-functies, waaronder waarschuwing tegen spam en scam-links
- Kan advertenties in alle apps en browsers blokkeren via de Windows-app
nadelen:
- Sommige van de beste functies zitten achter een betaalmuur
- Blokkeert alleen alle advertentietypen via de betaalde versie
Score: 6/7
Werkt met: Chrome, Safari, iOS, macOS, Windows, Android
Citaat van Leffeblond op 7 november 2021, 10:15Hoii,
Ga ik proberen ,
Vreemd dat Pia dan wel werkt op mijn Samsung S20 Ultra?
leffeblond
Hoii,
Ga ik proberen ,
Vreemd dat Pia dan wel werkt op mijn Samsung S20 Ultra?
leffeblond
Citaat van Leffeblond op 7 november 2021, 11:05Lukt helaas zie bijlage krijg hem niet geinstalleerd?
Zie ook niet bij de apps dat hij is geinstalleerd
leffeblond
Lukt helaas zie bijlage krijg hem niet geinstalleerd?
Zie ook niet bij de apps dat hij is geinstalleerd
leffeblond
Citaat van Demo op 7 november 2021, 11:22Ik heb daar helaas ook geen ervaring mee @Leffeblond, maar vreemd dat de TV wel laat zien dat de App installatie wel is gelukt. Kan je ook niet in het menu komen na acceptatie van de Privacy Policy? Misschien weet @Duken hier iets meer over of heeft hij nog een tip op welke manier je Adblock op de juiste manier op je TV kan krijgen. Ik krijg wel steeds meer de indruk dat Sony een heel lastig merk is om wat op gedaan te krijgen.
Ik heb daar helaas ook geen ervaring mee @Leffeblond, maar vreemd dat de TV wel laat zien dat de App installatie wel is gelukt. Kan je ook niet in het menu komen na acceptatie van de Privacy Policy? Misschien weet @Duken hier iets meer over of heeft hij nog een tip op welke manier je Adblock op de juiste manier op je TV kan krijgen. Ik krijg wel steeds meer de indruk dat Sony een heel lastig merk is om wat op gedaan te krijgen.
Citaat van Leffeblond op 7 november 2021, 12:10Hoiii,
Ik zie de ad block wel in Pia staan ,,,, bij per app instellingen.
raar dat hij niet op de sony tv werkt
leffeblond
Hoiii,
Ik zie de ad block wel in Pia staan ,,,, bij per app instellingen.
raar dat hij niet op de sony tv werkt
leffeblond