Blokkeer Youtube reclame op smart TV
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 08:37Hallo,
Wil graag Pia Vpn op mijn sony tv installeren.
De APK heb ik , alleen het probleem is dat ik hem niet kan openen op de tv op de telefoon werkt de APP wel.
Wie heeft de oplossing om de APK te installeren zonder playstore?
groet Leffeblond.
Hallo,
Wil graag Pia Vpn op mijn sony tv installeren.
De APK heb ik , alleen het probleem is dat ik hem niet kan openen op de tv op de telefoon werkt de APP wel.
Wie heeft de oplossing om de APK te installeren zonder playstore?
groet Leffeblond.
Citaat van Demo op 6 november 2021, 08:43Laat even weten welk type Sony TV je hebt en of het een Smart TV is @Leffeblond, want dan is er misschien wat meer informatie te vinden.
Laat even weten welk type Sony TV je hebt en of het een Smart TV is @Leffeblond, want dan is er misschien wat meer informatie te vinden.
Citaat van Duken op 6 november 2021, 08:45Ik doe dat zelf via FX file explorer. Op je Android TV kan je naar de Playstore. Hier kan je de FX File Explorer downloaden, deze heeft een integratie met Google drive.
Via je computer plaatst je de APK in je Google drive. Als je dan FX File explorer opent op je Android TV kan je naar je Google drive en daar de APK downloaden en installeren.
Ik doe dat zelf via FX file explorer. Op je Android TV kan je naar de Playstore. Hier kan je de FX File Explorer downloaden, deze heeft een integratie met Google drive.
Via je computer plaatst je de APK in je Google drive. Als je dan FX File explorer opent op je Android TV kan je naar je Google drive en daar de APK downloaden en installeren.
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 09:29Hoi,
Als ik de APK wil openen geeft hij aan dat hij de Device niet vind waar de APK moet worden geinstalleerd.
Is een Sony Bravia smart TV KD-55A1
LEFFEBLOND,,
Hoi,
Als ik de APK wil openen geeft hij aan dat hij de Device niet vind waar de APK moet worden geinstalleerd.
Is een Sony Bravia smart TV KD-55A1
LEFFEBLOND,,
Citaat van Duken op 6 november 2021, 10:33Kan je daar eens een screenshot van maken? Kan je de APK wel downloaden vanuit FX file explorer?
Kan je daar eens een screenshot van maken? Kan je de APK wel downloaden vanuit FX file explorer?
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 12:22Hoii
Het lukt niet helaas zie bijlage.
leffeblond
Hoii
Het lukt niet helaas zie bijlage.
leffeblond
Citaat van Duken op 6 november 2021, 12:32Dat ziet er goed uit, dan de knop de blauw knop downloaden selecteren. Dan wordt de APK op de tv gedownload en moet je hem nog installeren via FX file Explorer.
Dat ziet er goed uit, dan de knop de blauw knop downloaden selecteren. Dan wordt de APK op de tv gedownload en moet je hem nog installeren via FX file Explorer.
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 13:25Hoi Duken,
Dat doet ie niet downloaden .
En waar vind ik FX file Explorer/
groetjes Leffeblond
Hoi Duken,
Dat doet ie niet downloaden .
En waar vind ik FX file Explorer/
groetjes Leffeblond
Citaat van Duken op 6 november 2021, 13:36Op je televisie heb je binnen android de Playstore. Daar kan je hem downloaden. Heb je de Playstore op je tv staan?
Daar kan je zoeken naar de file manager.
Op je televisie heb je binnen android de Playstore. Daar kan je hem downloaden. Heb je de Playstore op je tv staan?
Daar kan je zoeken naar de file manager.
Citaat van Leffeblond op 6 november 2021, 13:49Hoii Ga ik proberen.
laat het jou weten
leffeblond
Hoii Ga ik proberen.
laat het jou weten
leffeblond