Beste muziek ooit, je favoriete nummer aller tijden?
Citaat van Demo op 31 december 2021, 15:2038 minuten geleden zei Meh Meh:Sommige mensen plaatsen meerdere nummers en niet hun favoriete nummer. Maar, het is een leuke manier om nieuwe (goede) muziek te vinden.
Je hebt helemaal gelijk @Meh Meh en als je er een getal bijplaatst zit je met een beetje mazzel en een stuk of 10 leden in no time aan een YouTube top 5771.
38 minuten geleden zei Meh Meh:Sommige mensen plaatsen meerdere nummers en niet hun favoriete nummer. Maar, het is een leuke manier om nieuwe (goede) muziek te vinden.
Je hebt helemaal gelijk @Meh Meh en als je er een getal bijplaatst zit je met een beetje mazzel en een stuk of 10 leden in no time aan een YouTube top 5771.
Citaat van zomersla op 31 december 2021, 16:0848 minuten geleden zei Skeletor:Je hebt helemaal gelijk @Meh Meh en als je er een getal bijplaatst zit je met een beetje mazzel en een stuk of 10 leden in no time aan een YouTube top 5771.
1 uur geleden zei Meh Meh:Sommige mensen plaatsen meerdere nummers en niet hun favoriete nummer. Maar, het is een leuke manier om nieuwe (goede) muziek te vinden.
48 minuten geleden zei Skeletor:Je hebt helemaal gelijk @Meh Meh en als je er een getal bijplaatst zit je met een beetje mazzel en een stuk of 10 leden in no time aan een YouTube top 5771.
1 uur geleden zei Meh Meh:Sommige mensen plaatsen meerdere nummers en niet hun favoriete nummer. Maar, het is een leuke manier om nieuwe (goede) muziek te vinden.
Citaat van Meh Meh op 31 december 2021, 18:273 uur geleden zei Skeletor:Je hebt helemaal gelijk @Meh Meh en als je er een getal bijplaatst zit je met een beetje mazzel en een stuk of 10 leden in no time aan een YouTube top 5771.
Wie weet heb ik dan 5771 nieuwe nummers om af te spelen. 😁
3 uur geleden zei Skeletor:Je hebt helemaal gelijk @Meh Meh en als je er een getal bijplaatst zit je met een beetje mazzel en een stuk of 10 leden in no time aan een YouTube top 5771.
Wie weet heb ik dan 5771 nieuwe nummers om af te spelen. 😁
Citaat van PaasHaas62 op 2 januari 2022, 07:52Op 30-12-2021 om 18:16 zei Nobody:
Er gaat niets over Procol Harum
Op 30-12-2021 om 18:16 zei Nobody:
Er gaat niets over Procol Harum
Citaat van PaasHaas62 op 2 januari 2022, 08:01Dit is mijn favoriet. Misschien herkennen jullie de zanger 😉
Dit is mijn favoriet. Misschien herkennen jullie de zanger 😉
Citaat van Consult op 28 juli 2022, 10:06Katie Gately - Waltz , compleet achter een knoppendoos gemaakt.... dit nummer steekt met kop en schouders boven de rest van haar nummers uit...
Katie Gately - Waltz , compleet achter een knoppendoos gemaakt.... dit nummer steekt met kop en schouders boven de rest van haar nummers uit...