wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Beste muziek ooit, je favoriete nummer aller tijden?

VorigePage 3 of 6Volgende

Twee prachtige versies van 'My way', @tijgerke Persoonlijk vind ik Sinatra's versie de beste van de twee, maar Elvis blijft de King.

Ik vind de rauwe versie van Sid Vicious ook mooi. Sid Vicious was basgitarist van The Sex Pistols. Het schijnt een ontzettend naar mens te zijn geweest. Hij heeft aan het einde van zijn "show'' zijn vriendin doodgestoken, en toen hij even vrijkwam, heeft hij zelf, of zijn moeder hem een dodelijke overdosis heroïne gegeven. 

Dit blijft ook een mooi nummer.

We hebben een beetje dezelfde smaak, @Monkie Prachtig nummer, tijdloos.

Sterk topic hoor, ik ga de nummers ook door in de badkamer, even een muziekje aan onder het tandenpoetsen. Komen prachtige nummer langs. 

Dire Straits 

en niet te vergeten DONNA SUMMER - i feel love 

Ik heb dankzij dit topic al verschillende, voor mij nieuwe, goede nummers gevonden. Bedankt allemaal!

23 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik heb dankzij dit topic al verschillende, voor mij nieuwe, goede nummers gevonden. Bedankt allemaal!

Wat uiteindelijk telt is je eigen smaak en een stukje muziek wat je bijblijft. Ik krijg hier nu een beetje de indruk dat in dit topic hele verzamelingen muziek getoond worden en niet echt een favoriet met een persoonlijke betekenis. Mijn muziek smaak is ook van een omvang van ontelbare Gigabyte, maar die hou ik toch maar privé. B)

Sommige mensen plaatsen meerdere nummers en niet hun favoriete nummer. Maar, het is een leuke manier om nieuwe (goede) muziek te vinden.

VorigePage 3 of 6Volgende