Beste antivirus voor Windows 10?
Citaat van downloadfan op 11 oktober 2017, 10:10Er bestaat geen beste antivirus scanner.......
Er bestaat geen beste antivirus scanner.......
Citaat van downloadfan op 11 oktober 2017, 10:13Voor ieder wat wils en ja voor iedereen is er naar eigen smaak een gewenste en beste virusscanner.
Voor ieder wat wils en ja voor iedereen is er naar eigen smaak een gewenste en beste virusscanner.
Citaat van downloadfan op 11 oktober 2017, 10:182 minuten geleden zei Duken:Voor ieder wat wils en ja voor iedereen is er naar eigen smaak een gewenste en beste virusscanner.
Ja daarom juist. Als het zo was dan kunnen die andere merken van die virusscaners allemaal opdoeken en die test allemaal dat zijn gewoon moment opnames
2 minuten geleden zei Duken:Voor ieder wat wils en ja voor iedereen is er naar eigen smaak een gewenste en beste virusscanner.
Ja daarom juist. Als het zo was dan kunnen die andere merken van die virusscaners allemaal opdoeken en die test allemaal dat zijn gewoon moment opnames
Citaat van downloadfan op 11 oktober 2017, 10:215 minuten geleden zei Duken:Voor ieder wat wils en ja voor iedereen is er naar eigen smaak een gewenste en beste virusscanner.
Ik kreeg bij mijn PC Panda antivirus voor een jaar. (en een voucher voor Destiny 2, die ga ik op 24/1/17 eens bekijken als de game uit is)
Opzich bevalt Panda wel. Geen irritante meldingen of constante vragen of ik wil upgraden.
Als ik de Piratebay bezoek worden er altijd wel zaken geblokkeerd, die bij nadere inspectie niet goed zijn. Het werkt dus wel degelijk.
5 minuten geleden zei Duken:Voor ieder wat wils en ja voor iedereen is er naar eigen smaak een gewenste en beste virusscanner.
Ik kreeg bij mijn PC Panda antivirus voor een jaar. (en een voucher voor Destiny 2, die ga ik op 24/1/17 eens bekijken als de game uit is)
Opzich bevalt Panda wel. Geen irritante meldingen of constante vragen of ik wil upgraden.
Als ik de Piratebay bezoek worden er altijd wel zaken geblokkeerd, die bij nadere inspectie niet goed zijn. Het werkt dus wel degelijk.
Citaat van downloadfan op 11 oktober 2017, 10:39En kijk naar die beveiligen forums (zoals nucia.eu), wat die experts (die gespeculeerd zijn om die logs die men aanbied om op te lossen) daar allemaal zeggen als je begint met de beste antivirusscanner.
En kijk naar die beveiligen forums (zoals nucia.eu), wat die experts (die gespeculeerd zijn om die logs die men aanbied om op te lossen) daar allemaal zeggen als je begint met de beste antivirusscanner.
Citaat van downloadfan op 13 oktober 2017, 06:15Toen ik nog een paar jaren geleden windows draaide was voor mij ESET Security de alle beste !
Toen ik nog een paar jaren geleden windows draaide was voor mij ESET Security de alle beste !