Beste antivirus voor Windows 10?
Citaat van downloadfan op 8 augustus 2017, 17:09Bedankt voor je advies! Ik ga Kaspersky toch even proberen, wie weet is de gratis versie tegenwoordig beter dan 5 jaar geleden.
Bedankt voor je advies! Ik ga Kaspersky toch even proberen, wie weet is de gratis versie tegenwoordig beter dan 5 jaar geleden.
Citaat van downloadfan op 8 augustus 2017, 17:4939 minutes ago, Meh Meh said:Bedankt voor je advies! Ik ga Kaspersky toch even proberen, wie weet is de gratis versie tegenwoordig beter dan 5 jaar geleden.
Ben benieuwd, laat maar horen binnenkort wat je ervan vind, ik zat laatst ook nog te denken om een virus scanner te installeren op mijn windows 10 machines weet alleen niet welke
39 minutes ago, Meh Meh said:Bedankt voor je advies! Ik ga Kaspersky toch even proberen, wie weet is de gratis versie tegenwoordig beter dan 5 jaar geleden.
Ben benieuwd, laat maar horen binnenkort wat je ervan vind, ik zat laatst ook nog te denken om een virus scanner te installeren op mijn windows 10 machines weet alleen niet welke
Citaat van downloadfan op 8 augustus 2017, 21:09Als ik gereboot heb zal ik Kaspersky installeren en laten draaien, morgenochtend. 5 jaar geleden ergerde ik mij kapot aan de firewall, die alles blokkeerde. Maar dat was ergens mijn schuld, instellingen stonden waarschijnlijk niet goed.
Als ik gereboot heb zal ik Kaspersky installeren en laten draaien, morgenochtend. 5 jaar geleden ergerde ik mij kapot aan de firewall, die alles blokkeerde. Maar dat was ergens mijn schuld, instellingen stonden waarschijnlijk niet goed.
Citaat van gast op 18 augustus 2017, 11:01Ben die gratis Kaspersky nu een week of 2 aan het proberen je krijgt daar een soort van VPN bij waarmee je zo'n 200 Mb per maand gratis kan gebruiken, die VPN heb ik er dus weer afgegooid want die 200 Mb is niets daar ben je met een uur al doorheen als je iets download bijvoorbeeld, en ik gebruik al tijden PIA als VPN die mij zeer goed bevalt.
Die virusscanner van Kaspersky doet het verder prima zonder al te veel gezeur en vraagt weinig van je systeem.
Ben die gratis Kaspersky nu een week of 2 aan het proberen je krijgt daar een soort van VPN bij waarmee je zo'n 200 Mb per maand gratis kan gebruiken, die VPN heb ik er dus weer afgegooid want die 200 Mb is niets daar ben je met een uur al doorheen als je iets download bijvoorbeeld, en ik gebruik al tijden PIA als VPN die mij zeer goed bevalt.
Die virusscanner van Kaspersky doet het verder prima zonder al te veel gezeur en vraagt weinig van je systeem.
Citaat van downloadfan op 18 augustus 2017, 11:40Goed om te horen. Dan is die vpn een onnodige gratis feature. 200 MB.... ? Dar kan je bijna niks mee.
Ik ben ook een tevreden Pia gebruiker
Goed om te horen. Dan is die vpn een onnodige gratis feature. 200 MB.... ? Dar kan je bijna niks mee.
Ik ben ook een tevreden Pia gebruiker
Citaat van downloadfan op 18 augustus 2017, 17:07Met PIA bedoel je Private Internet Access neem ik aan en niet Pakistan International Airlines?
200 MB is inderdaad niets. Bekijk enkele Youtube video's en het is op. Maar wel geschikt om een beetje te browsen e.d.
Kaspersky anti virus is een redelijke optie, ik zoek nog steeds naar een goed antivirus programma voor mijn nieuwe PC. (Die G%&sgloeiende, gloeiende ^&*#$^& nog steeds niet binnen is)
Met PIA bedoel je Private Internet Access neem ik aan en niet Pakistan International Airlines?
200 MB is inderdaad niets. Bekijk enkele Youtube video's en het is op. Maar wel geschikt om een beetje te browsen e.d.
Kaspersky anti virus is een redelijke optie, ik zoek nog steeds naar een goed antivirus programma voor mijn nieuwe PC. (Die G%&sgloeiende, gloeiende ^&*#$^& nog steeds niet binnen is)
Citaat van downloadfan op 18 augustus 2017, 18:44Hahah nee niet die airlines, wel die vpn provider
Op die PC van jou hangt een vloek... De vloek van de bitcoins die iets te goed gaan. Iedereen koop die mine kaarten.
Hahah nee niet die airlines, wel die vpn provider
Op die PC van jou hangt een vloek... De vloek van de bitcoins die iets te goed gaan. Iedereen koop die mine kaarten.
Citaat van downloadfan op 18 augustus 2017, 20:05Ja, dat is inderdaad het probleem, de 1080Ti is pas sinds gisteren binnen. Ze zouden er direct mee aan de slag gaan...
Vandaag niets gehoord dus hij zal er morgen waarschijnlijk ook niet zijn.
Ik moet dus tot minimaal maandag of dinsdag wachten. Baal er zo onderhand meer dan een beetje van.
Ik mag aannemen dat ze er een gratis game voucher o.i.d bij doen, want aan sorry voor de derde keer heb ik nakz.
Ja, dat is inderdaad het probleem, de 1080Ti is pas sinds gisteren binnen. Ze zouden er direct mee aan de slag gaan...
Vandaag niets gehoord dus hij zal er morgen waarschijnlijk ook niet zijn.
Ik moet dus tot minimaal maandag of dinsdag wachten. Baal er zo onderhand meer dan een beetje van.
Ik mag aannemen dat ze er een gratis game voucher o.i.d bij doen, want aan sorry voor de derde keer heb ik nakz.
Citaat van downloadfan op 18 augustus 2017, 21:06Maar dan is hij bijna zover. Het wachten was op de videokaart.
Maar volgende week staat hij lekker te brommen onder je bureau.
Maar dan is hij bijna zover. Het wachten was op de videokaart. Maar volgende week staat hij lekker te brommen onder je bureau.
Citaat van downloadfan op 18 augustus 2017, 21:18Op mijn bureau. Maar ik mag hopen dat hij niet bromt, het is geen Puch.
Ik kan me niet voorstellen dat hij er volgende week nog niet is, zou wel heel apart zijn.
Op mijn bureau. Maar ik mag hopen dat hij niet bromt, het is geen Puch.
Ik kan me niet voorstellen dat hij er volgende week nog niet is, zou wel heel apart zijn.