Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van William op 24 juli 2010, 23:43Ja zeker waarschijnlijk zal ik hier de komende week wel te vinden zijn het is namelijk 8 daggen lang kermis :banaan:
Ja zeker waarschijnlijk zal ik hier de komende week wel te vinden zijn het is namelijk 8 daggen lang kermis :banaan:
Citaat van TereZz op 24 juli 2010, 23:48Das leuk, ook wel zin in kermis.
Kga vandaag maar eens vroeg slapen, moet morge 9 uur op :-X :zwaai:
Das leuk, ook wel zin in kermis.
Kga vandaag maar eens vroeg slapen, moet morge 9 uur op :-X :zwaai:
Citaat van William op 24 juli 2010, 23:52Nice
Haha okee, truste dan!
Ik heb al kermis gehad, Tilburg.
Morgen nog 1dagje, en dan is het weer afgelopen..
Nice
Haha okee, truste dan!
Ik heb al kermis gehad, Tilburg.
Morgen nog 1dagje, en dan is het weer afgelopen..
Citaat van Demo op 25 juli 2010, 00:40jeuj ben er ook weer eens
kmoet hier echt meer online komen, kom nou ongeveer 1 keer per maand, dat schiet natuurlijk niet op
jeuj ben er ook weer eens
kmoet hier echt meer online komen, kom nou ongeveer 1 keer per maand, dat schiet natuurlijk niet op
Citaat van William op 25 juli 2010, 01:39Wimpy!!! Das een lange tijd geleden
Ik ben ook nogsteeds wakker... slapen lukt soms echt niet in de vakantie... ik probeer het zo toch ff
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Wimpy!!! Das een lange tijd geleden
Ik ben ook nogsteeds wakker... slapen lukt soms echt niet in de vakantie... ik probeer het zo toch ff
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Citaat van Demo op 25 juli 2010, 23:45is idd een lange tijd geleden
kheb nou eindelijk een goede nieuwsserver gevonden(die van latinbabe in full members-board) waarmee ik op volle snelheid kan downloaden
is idd een lange tijd geleden kheb nou eindelijk een goede nieuwsserver gevonden(die van latinbabe in full members-board) waarmee ik op volle snelheid kan downloaden
Citaat van TereZz op 26 juli 2010, 00:17Veel plezier
Weet iemand trouwens hoe ik een telefoon abbo kan afsluiten via pda-shop als ik nog geen 18 ben. Me ouders willen niet dat het van hun bank afgaat, dus zei mogen de contract aflsuiten via mijn bank, zou zoiets kunnen?
Veel plezier
Weet iemand trouwens hoe ik een telefoon abbo kan afsluiten via pda-shop als ik nog geen 18 ben. Me ouders willen niet dat het van hun bank afgaat, dus zei mogen de contract aflsuiten via mijn bank, zou zoiets kunnen?