Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Freddytje op 17 juli 2010, 23:54Morgen? Nee dat begint denk ik pas om een uurtje of 11.
Haha chill zomerfeesten
Slaapze, ik ga zo ook maar ff pitten
Morgen? Nee dat begint denk ik pas om een uurtje of 11.
Haha chill zomerfeesten Slaapze, ik ga zo ook maar ff pitten
Citaat van William op 18 juli 2010, 00:33Ik heb net weer even de pc aangeslingerd, ik kan niet slapen om de een of andere reden...
Wat zal ik gaan doen? :s
Ik heb net weer even de pc aangeslingerd, ik kan niet slapen om de een of andere reden...
Wat zal ik gaan doen? :s
Citaat van William op 18 juli 2010, 00:42ik hoop dat iemand online is die mij een registratie code voor demonoid kan geven
Maar denk dat de kans klein is op dit tijdstip.
Maar ik geef niet op !! :-[
ik hoop dat iemand online is die mij een registratie code voor demonoid kan geven Maar denk dat de kans klein is op dit tijdstip.
Maar ik geef niet op !! :-[
Citaat van TereZz op 18 juli 2010, 00:52headsh0t, gah wat gamen headshotjes uitdele
Mja sn0wbaLL ik wou je net 1 invite sturen ma ik kan er geen maken, terwijl ik een jaar ofso geen invites heb gebruik :S
headsh0t, gah wat gamen headshotjes uitdele
Mja sn0wbaLL ik wou je net 1 invite sturen ma ik kan er geen maken, terwijl ik een jaar ofso geen invites heb gebruik :S
Citaat van William op 18 juli 2010, 00:55aah oke ach maakt niet uit in ieder geval bedankt voor de moeite
misschien komt er nog iemand met 1.
ik heb toch tijd zat daar is het tenslotte vakantie voor ;D
aah oke ach maakt niet uit in ieder geval bedankt voor de moeite
misschien komt er nog iemand met 1.
ik heb toch tijd zat daar is het tenslotte vakantie voor ;D
Citaat van Freddytje op 22 juli 2010, 23:27Mwa net iets te vroeg. Maar ik meld me alvast maar want ik ga toch zo tv kijken en muziek luisteren ;D
Mwa net iets te vroeg. Maar ik meld me alvast maar want ik ga toch zo tv kijken en muziek luisteren ;D
Citaat van TereZz op 23 juli 2010, 00:01Volgens mij loopt de klok van duken wat voor
Bij mij is het nu ik dit typ 1:30
Lol ik druk op verzende wordtie net 1:31 xD ochja iig ~3 minuten voor (of ik loop achter xD )
Post samenvoeging: juli 23, 2010, 03:25:43
Kga nu maar slapen, genoeg gegamed
Volgens mij loopt de klok van duken wat voor Bij mij is het nu ik dit typ 1:30
Lol ik druk op verzende wordtie net 1:31 xD ochja iig ~3 minuten voor (of ik loop achter xD )
Post samenvoeging: juli 23, 2010, 03:25:43
Kga nu maar slapen, genoeg gegamed