Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van basbulletje op 31 augustus 2009, 00:02ik ook weer eens een bikkel
ik ook weer eens een bikkel
Citaat van Pctje op 31 augustus 2009, 23:11Ik ben al de hele week een bikkel maar elke keer weg dus ik post nu ff voor vanaf vorige week maandag tot nu. Brak en ga pitten goeie nacht allemaal op het forum nog. O0
Ik ben al de hele week een bikkel maar elke keer weg dus ik post nu ff voor vanaf vorige week maandag tot nu. Brak en ga pitten goeie nacht allemaal op het forum nog. O0
Citaat van Erwin. op 31 augustus 2009, 23:21ja ik ga zo ook maar slapen heb straks een sollicitatie gesprek
kan ik ook niet brak op aan komen kakken.
ja ik ga zo ook maar slapen heb straks een sollicitatie gesprek
kan ik ook niet brak op aan komen kakken.
Citaat van movado op 1 september 2009, 01:26Ik zou willen dat ik kon slapen, ik maak helaas te vaak de tijd na 1 uur mee en ik voel me geen bikkel!
Ik zou willen dat ik kon slapen, ik maak helaas te vaak de tijd na 1 uur mee en ik voel me geen bikkel!
Citaat van William op 1 september 2009, 23:50Ik morgen weer met een kater op het werk, who cares, ik ga slapen..............................
Post Merge: september 02, 2009, 01:45:52 am
Was touwens een sloot ingereden xD, gelukkig was er niemand bij:P
Ik morgen weer met een kater op het werk, who cares, ik ga slapen..............................
Post Merge: september 02, 2009, 01:45:52 am
Was touwens een sloot ingereden xD, gelukkig was er niemand bij:P
Citaat van William op 12 september 2009, 00:05Bijna 2 uur, ik ga pitten. Morgen nog even de laatst hand leggen aan de verbouwing van m'n computerhokje, en dan post ik wel wat foto's. Welterusten.
Bijna 2 uur, ik ga pitten. Morgen nog even de laatst hand leggen aan de verbouwing van m'n computerhokje, en dan post ik wel wat foto's. Welterusten.