Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Demo op 23 augustus 2009, 01:53lolz ik ben wakker, kwart voor 4 hier... :irule:
i are da roolr ov da wurld :duken:
EDIT: 12 over 4 nou, begin nou toch wat moe te worden
lolz ik ben wakker, kwart voor 4 hier... :irule:
i are da roolr ov da wurld :duken:
EDIT: 12 over 4 nou, begin nou toch wat moe te worden
Citaat van William op 24 augustus 2009, 00:1810 over 2,
Naja, kan toch niet slapen en heb teveel inspi voor m'n volgende verhaal.
En ik ben voorlopig rond deze tijd ws in me nest te vinden aangezien er ook zoiets bestaat als school en dat dinsdag weer begint --'
Post Merge: augustus 24, 2009, 02:58:35 am
Ik ga maar eens slapen,
Truste!
10 over 2,
Naja, kan toch niet slapen en heb teveel inspi voor m'n volgende verhaal.
En ik ben voorlopig rond deze tijd ws in me nest te vinden aangezien er ook zoiets bestaat als school en dat dinsdag weer begint --'
Post Merge: augustus 24, 2009, 02:58:35 am
Ik ga maar eens slapen,
Truste!
Citaat van Demo op 28 augustus 2009, 23:21ik ook nog niet echt laat, ik hoef er morgen ook niet vroeg uit, dus ik zal rond 2 uur nog ff een edit neerzetten
ik ook nog niet echt laat, ik hoef er morgen ook niet vroeg uit, dus ik zal rond 2 uur nog ff een edit neerzetten
Citaat van Zombymario op 29 augustus 2009, 03:07Beginende bikkel is hier
Beginende bikkel is hier
Citaat van Tom op 30 augustus 2009, 00:16Kom net van een feest van een vriend van mij af. We zaten vlakbij Lakeside.
Is iemand daar vanavond nog geweest?
Kom net van een feest van een vriend van mij af. We zaten vlakbij Lakeside. Is iemand daar vanavond nog geweest?
Citaat van Robin op 30 augustus 2009, 03:08Zo, laatste zaterdag avond van de vakantie even goed gevierd. Ben helemaal kapot, ga lekker slapen.
de groeten
Zo, laatste zaterdag avond van de vakantie even goed gevierd. Ben helemaal kapot, ga lekker slapen.
de groeten