Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van basbulletje op 25 maart 2009, 03:47Is ze zwanger dan ???
b.t.w. : Ja, ik mag nu posten want ik ben op dit moment een echte bikkel ......
Net thuis van m'n werk, even kijken hoe de zaken er hier voor staan, en dan met mijn koude lijf lekker tegen Wilma aankruipen. welterusten... :slaap:
Is ze zwanger dan ???
b.t.w. : Ja, ik mag nu posten want ik ben op dit moment een echte bikkel ......
Net thuis van m'n werk, even kijken hoe de zaken er hier voor staan, en dan met mijn koude lijf lekker tegen Wilma aankruipen. welterusten... :slaap:
Citaat van William op 28 maart 2009, 02:00BIKKEL :superman: net terug van werk en buurthuis, was erg gezellig. Jammer dat ik men geld meteen weer heb gespendeerd :s
Post Merge: maart 29, 2009, 02:09:14 am
2 x bikkel achter elkaar, waar blijven jullie?
BIKKEL :superman: net terug van werk en buurthuis, was erg gezellig. Jammer dat ik men geld meteen weer heb gespendeerd :s
Post Merge: maart 29, 2009, 02:09:14 am
2 x bikkel achter elkaar, waar blijven jullie?
Citaat van William op 5 april 2009, 00:00BIKKEL!!!, noisecontrollers draaiden zo fucking goed! Headhunterz ook, beste avond ooit gehad
welterusten@iedereen!
BIKKEL!!!, noisecontrollers draaiden zo fucking goed! Headhunterz ook, beste avond ooit gehad welterusten@iedereen!
Citaat van basbulletje op 8 april 2009, 00:49:irule:
:irule:
Citaat van Demo op 9 april 2009, 23:47morgen goede vrijdag, ben ik vrij, en maandag pasen, ook vrij! weekend van 4 dagen, mijn pc gaat overuren draaien denk ik
morgen goede vrijdag, ben ik vrij, en maandag pasen, ook vrij! weekend van 4 dagen, mijn pc gaat overuren draaien denk ik
Citaat van William op 12 april 2009, 00:22dubbelklik op firefox wa eg moeillijk, ik ben net naar de ultime cafe geweesst. bier €1- en whiskey €1.50!!!, en BVO is een goed uitvindin.
Doe ff men moeder de groeten want ide is 46 geworden blijkbaar en welterusten...
Post Merge: april 13, 2009, 01:26:54 am
ben weer bikkel, was wel leuke avond, we hebben gewoon bij iemand gezeten verder niets bijzonders. welterusten :slaap:
dubbelklik op firefox wa eg moeillijk, ik ben net naar de ultime cafe geweesst. bier €1- en whiskey €1.50!!!, en BVO is een goed uitvindin.
Doe ff men moeder de groeten want ide is 46 geworden blijkbaar en welterusten...
Post Merge: april 13, 2009, 01:26:54 am
ben weer bikkel, was wel leuke avond, we hebben gewoon bij iemand gezeten verder niets bijzonders. welterusten :slaap: