Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van William op 28 februari 2009, 00:26Misschien iets minder met bier morsen? ;D
tja voor sommige is dat best moeilijk ;D maar je moet ook drinken voor dat je gaat gooien straks gooit je het bier flesje de baan op
Misschien iets minder met bier morsen? ;D
tja voor sommige is dat best moeilijk ;D maar je moet ook drinken voor dat je gaat gooien straks gooit je het bier flesje de baan op
Citaat van Demo op 28 februari 2009, 00:30Misschien iets minder met bier morsen? ;D
tsja, en dan moet je het lege flesje niet zomaar ergens neer gooien, straks sta je erop en val je net als je een bal wil gooien :S
Misschien iets minder met bier morsen? ;D
tsja, en dan moet je het lege flesje niet zomaar ergens neer gooien, straks sta je erop en val je net als je een bal wil gooien :S
Citaat van Demo op 14 maart 2009, 01:20dit topic word niet echt veel gebruikt merk ik wel...
ontopic: bikkel!!! 10 over 2 's ochtends
dit topic word niet echt veel gebruikt merk ik wel...
ontopic: bikkel!!! 10 over 2 's ochtends
Citaat van William op 21 maart 2009, 00:18net terug vanuit stad, ben al sinds een tijdje weg dus mocht ik wel thuis komen. welterusten!
net terug vanuit stad, ben al sinds een tijdje weg dus mocht ik wel thuis komen. welterusten!