Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van William op 1 januari 2009, 03:44Naar Eindhoven binnenstad natuurlijk en daarna bij een maat thuis zitten
we hadden ook wat wiet, was zeker wel lachen
maar dat mag met nieuwjaar natuurlijk wel he
Naar Eindhoven binnenstad natuurlijk en daarna bij een maat thuis zitten we hadden ook wat wiet, was zeker wel lachen
maar dat mag met nieuwjaar natuurlijk wel he
Citaat van Robin op 1 januari 2009, 03:46Achja, voor nieuwjaar kan je wel een uitzondering maken. Ik heb het iig helemaal tabak/wiet vrij gehouden. Wel wat drankjes genuttigd uiteraard. Dikke vuurwerk show hier, maar die was na 10 minuten afgelopen. Toen met stuk of 8 man maar hier op me kamer nog wat prosecco en biertjes lopen verwerken. :peace:
Achja, voor nieuwjaar kan je wel een uitzondering maken. Ik heb het iig helemaal tabak/wiet vrij gehouden. Wel wat drankjes genuttigd uiteraard. Dikke vuurwerk show hier, maar die was na 10 minuten afgelopen. Toen met stuk of 8 man maar hier op me kamer nog wat prosecco en biertjes lopen verwerken. :peace:
Citaat van Robin op 1 januari 2009, 03:49Relaax. Dus het jaar goed begonnen zo te horen? Heb het gevoel dat ik zo in me bed plof en voorlopig niet meer wakker wordt.
Relaax. Dus het jaar goed begonnen zo te horen? Heb het gevoel dat ik zo in me bed plof en voorlopig niet meer wakker wordt.
Citaat van William op 1 januari 2009, 03:53Ik ook, morgen ga ik naar een surpriseparty. Is pas om 6 uur savonds dus ik kan nog volop uitslapen. Maar nu iedereen, Welterusten :slaap:
Ik ook, morgen ga ik naar een surpriseparty. Is pas om 6 uur savonds dus ik kan nog volop uitslapen. Maar nu iedereen, Welterusten :slaap: