Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Robin op 23 december 2008, 01:53HEUJ HEUJ HEUJ,
Jahoor, een echte bikkel hier. Dik chil feest net in de stad, en ik had ZO'N SUPER honger. Maar dat zit nu helemaal goed, en ik ga denk ik nu slapen en ik heb 't helemaal gehad.
Ik wens jullie nog een fijne nacht,
De groeten,
Robin
edit1: valt mee mee man, laatste tijd weinig bikkels.
edit2:
zo vakantie vieren is altijd lekker O0
h wat ben ik dronken :redface:
Hahaha nou de vakantie is hier ook goed gevierd hoor :friends:
HEUJ HEUJ HEUJ,
Jahoor, een echte bikkel hier. Dik chil feest net in de stad, en ik had ZO'N SUPER honger. Maar dat zit nu helemaal goed, en ik ga denk ik nu slapen en ik heb 't helemaal gehad.
Ik wens jullie nog een fijne nacht,
De groeten,
Robin
edit1: valt mee mee man, laatste tijd weinig bikkels.
edit2:
zo vakantie vieren is altijd lekker O0
h wat ben ik dronken :redface:
Hahaha nou de vakantie is hier ook goed gevierd hoor :friends:
Citaat van William op 24 december 2008, 00:46Ben weer een bikkel! kom net terug uit de stad. We waren aangehouden door de politie, wij dus allemaal ons bier in de struiken flikkeren. Ze hadden het toch gezien, maar ze deden gelukkig niet moeilijk. Ze gingen zelfs even een shaky (schrijf ik het goed?) draaien...
Ben weer een bikkel! kom net terug uit de stad. We waren aangehouden door de politie, wij dus allemaal ons bier in de struiken flikkeren. Ze hadden het toch gezien, maar ze deden gelukkig niet moeilijk. Ze gingen zelfs even een shaky (schrijf ik het goed?) draaien...
Citaat van William op 27 december 2008, 00:37Ben net 10 minuutjes terug van hardstyle party, ze draaide early sounds, echt te relax....Maar nu ga ik tv kijken en slapen. Welterusten...
Ben net 10 minuutjes terug van hardstyle party, ze draaide early sounds, echt te relax....Maar nu ga ik tv kijken en slapen. Welterusten...