Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van William op 3 oktober 2008, 23:26kom net terug van schoolfeest maar nog niet zo'n zin om naar bed te gaan, btw: eerste keer dat ik een bikkel ben :peace:
kom net terug van schoolfeest maar nog niet zo'n zin om naar bed te gaan, btw: eerste keer dat ik een bikkel ben :peace:
Citaat van William op 18 oktober 2008, 23:30HEHE, m'n vrienden zijn net weg, we hadden de film "superhero movie" (voor de 3e keer) gekeken :cool2: Maar nu ben ik niet vergeten om mezelf als bikkel te eren
HEHE, m'n vrienden zijn net weg, we hadden de film "superhero movie" (voor de 3e keer) gekeken :cool2: Maar nu ben ik niet vergeten om mezelf als bikkel te eren
Citaat van Piet Hein op 21 oktober 2008, 02:01Hmm er komen steeds minder bikkels en om nou elke dag op me zelf te antwoorden vindt ik ook wat te grottig.
Maar ben weer de bikkel whaha O0
Hmm er komen steeds minder bikkels en om nou elke dag op me zelf te antwoorden vindt ik ook wat te grottig.
Maar ben weer de bikkel whaha O0
Citaat van William op 25 oktober 2008, 23:33BIKKELS >
Ben nu nog even spel aan het installeren maar ik ga zo echt slapen
het was gisteren ook al 4 uur geworden :buck:
BIKKELS > Ben nu nog even spel aan het installeren maar ik ga zo echt slapen
het was gisteren ook al 4 uur geworden :buck:
Citaat van Robin op 26 oktober 2008, 00:25Nog een bikkel, net terug uit stad. Zometeen wel slapen want moet morgen avond ook nog werken :s
Nog een bikkel, net terug uit stad. Zometeen wel slapen want moet morgen avond ook nog werken :s