Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Piet Hein op 26 augustus 2008, 00:13ben ook weer eens een bikkel.
Net terug van een zware vergadering moet ik toch maar even Duken op.
moet toch weer even tot rust komen. en natuurlijk even een biertje drinken O0
ben ook weer eens een bikkel.
Net terug van een zware vergadering moet ik toch maar even Duken op.
moet toch weer even tot rust komen. en natuurlijk even een biertje drinken O0
Citaat van William op 6 september 2008, 23:19jah man egte bikkels blijven wakkerrrrrafsdfjý67fcn2837r5qfc dssdioaft18xasdfgasdfh8734trrfb23rhnidsfjksdhf....... sorry was met mijn hoofd inslaap gevallen op toetstenbord
(niet egt hoor)
jah man egte bikkels blijven wakkerrrrrafsdfjý67fcn2837r5qfc dssdioaft18xasdfgasdfh8734trrfb23rhnidsfjksdhf....... sorry was met mijn hoofd inslaap gevallen op toetstenbord
(niet egt hoor)
Citaat van Robin op 7 september 2008, 12:10Jongens :s
In de startpost staat dat je in dit topic van 1:00 tot 6:00 mag posten. Nu dus niet meer, posts verwijderd en toekomstige posts worden zonder pardon verwijderd.
Jongens :s
In de startpost staat dat je in dit topic van 1:00 tot 6:00 mag posten. Nu dus niet meer, posts verwijderd en toekomstige posts worden zonder pardon verwijderd.
Citaat van Piet Hein op 9 september 2008, 00:47ik verveel me wel zo ben zo remi :s
pak nog maar een biertje heb ik ook iets om me te vermaken O0
ik verveel me wel zo ben zo remi :s
pak nog maar een biertje heb ik ook iets om me te vermaken O0
Citaat van Robin op 14 september 2008, 00:18Hier een bikkel aanwezig!
Een bikkel die net terug komt van een optreden van Partysquad en The opposites. Heel gezellige avond geweest, iedereen uit amersfoort en omstreken was aanwezig O0
Hier een bikkel aanwezig!
Een bikkel die net terug komt van een optreden van Partysquad en The opposites. Heel gezellige avond geweest, iedereen uit amersfoort en omstreken was aanwezig O0
Citaat van basbulletje op 24 september 2008, 01:21vandaag ben ik ook weer eens aan de beurt :banaan:
vandaag ben ik ook weer eens aan de beurt :banaan:
Citaat van William op 26 september 2008, 23:24Yeah. Ben een echte bikkel
Daar woon ik in de buurt!
Das soort recreatie in een bos ofzo :s Kun je midgetgolfen ofzo
Yeah. Ben een echte bikkel
Daar woon ik in de buurt! Das soort recreatie in een bos ofzo :s Kun je midgetgolfen ofzo