wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

Page 1 of 14Volgende

Mooi topic +

Ik ben benieuwd hoe W8 word. Als vind ik de tablets toch echt een Mac ding. Daar moet M$ helemaal niet naar toe. Laat die een goed betrouwbaar OS bouwen.

Windows 8 zal je namelijk weer met de gewenste (dikke) hardware moeten draaien.

ik ga nu win7 installeren en als win8 uitkomt wrs een nieuwe pc kopen

Sent from my E130 using Tapatalk

Windows 8 geeft mij echt zo'n tablet achting gevoel. Ik weet niet of ik ga updaten aangezien ik dan weer alle drivers + games etc moet installeren.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Post samenvoeging: september 15, 2011, 19:32:34

Mooi verwoord JFK, top!  O0

Mooi bij gewerkt. Heb de filmpjes en het nieuws ook al gelezen. Weet nou niet wat ik er van moet vinden voor een desktop PC.

Tablet is een dikke + maar die tegels voor je desktop en je muisje.. het werkt niet sneller en ik ben er ook niet heel dol op.

Het is wel een nasty actie van MS. Sinds Windows 95 draaien ze met die gekke startbalk... nu is de balk foetsie....

Ja en de startknop is ook verdwenen, weet niet of die uiteindelijk nog terug komt. Ik hoop van wel want je kon daardoor makkelijk programma's openen en was gewoon stukje overzicht. Ook het thema Windows Klassiek is niet mogelijk. Als je alles op prestaties zet kreeg je in Windows 7 echt weer dat klassieke thema, in Windows 8 krijg je alsnog dat soort "aero" uitstraling.. Sommige (ik ook) vinden het gewoon fijn om met het strakke 98 thema te werken. Werkt snel en zit zonder alle grafische pop-ups.

Ik weet ook nog niet of het nou zo'n succes gaat worden. Het is leuk allemaal dat Metro en andere "apps", maar echt een verbetering van functionaliteit..

Consumer Preview is uitgebracht door Microsoft. Werk er nu virtueel op, echt even wennen. Ook geen startknop meer, dat is het meest aparte?

Een artikel erover: http://blogs.computerworld.com/19807/windows_8_consumer_preview_download_beta_reaction_roundup

Binnenkort een uitgebreide review van mij, eerst even mee werken.

Ik heb hem ook binnen, moet hem nog in een VM installeren. Maar het ziet er wel gelikt uit... toch wel een wennen kwestie ^_^

OK, startpost ge-update. Ziet er nu wat overzichtelijker uit, na het stoeien met veel BB codes en het gebruiken van templates. Ik wil alleen nog een mooie gallery maken en een inhoudsopgave dat is gelinkt aan de kopjes. Nog even googlen hoe ik dat nog mooi kan maken.

Iemand nog tips? Zou erg welkom zijn.

W8 vind ik geen desktop OS. Vooral de pagina met alle shortcuts, het werkt net niet met een muis. Hoop dat ze tot dat Windows 9 komt, Windows 7 blijven ondersteunen :) Anders stap ik maar over op linux.

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

Page 1 of 14Volgende