wirwar
Citaat van Paulels1 op 9 augustus 2016, 04:17Hallo allen
Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier wat eenvoudige tekst en uitleg te verkrijgen in de wirwar van site aanbiedingen, voor downloaden.
Ik ben 60 jaar en heb ruim 40 jaar als zelfstandige gewerkt en neem nu verplicht rust door / voor mijn gezondheid.
Mijn vraag is: wie weet een eenvoudige site waar ik films en muziek van kan downloaden,vooral films en serie's met NL ondertiteling.
In afwachting.
Hallo allen
Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier wat eenvoudige tekst en uitleg te verkrijgen in de wirwar van site aanbiedingen, voor downloaden.
Ik ben 60 jaar en heb ruim 40 jaar als zelfstandige gewerkt en neem nu verplicht rust door / voor mijn gezondheid.
Mijn vraag is: wie weet een eenvoudige site waar ik films en muziek van kan downloaden,vooral films en serie's met NL ondertiteling.
In afwachting.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 9 augustus 2016, 06:17Heeft u dit al eens doorgelezen?
Daar word een populaire download methode besproken. Kan je daar uitkomen?
Heeft u dit al eens doorgelezen?
Daar word een populaire download methode besproken. Kan je daar uitkomen?
Citaat van xipher op 11 augustus 2016, 08:35Welkom op Duken!
Misschien is Spotnet iets voor jou. Het is een makkelijk programma, wel heb jij een newsserver nodig om de bestanden van te kunnen downloaden.
Er zijn enkele providers die bieden een proefperiode aan, zo kost het jou niets om het eerst even goed te testen.De laatste versie van Spotnet kun jij downloaden van https://www.spotnet2.eu/
Let op, Spotnet werkt alleen op Windows.Providers die een gratis proefpakket aanbieden (let op, je zit nergens aan vast!)
EasyUsenet.nl
YabNews.nl
XSNews.nl
Tweaknews.eu
Sunnyusenet.com
Welkom op Duken!
Misschien is Spotnet iets voor jou. Het is een makkelijk programma, wel heb jij een newsserver nodig om de bestanden van te kunnen downloaden.
Er zijn enkele providers die bieden een proefperiode aan, zo kost het jou niets om het eerst even goed te testen.
De laatste versie van Spotnet kun jij downloaden van https://www.spotnet2.eu/
Let op, Spotnet werkt alleen op Windows.
Providers die een gratis proefpakket aanbieden (let op, je zit nergens aan vast!)
EasyUsenet.nl
YabNews.nl
XSNews.nl
Tweaknews.eu
Sunnyusenet.com
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 augustus 2016, 12:47En natuurlijk de handleiding van spotnet
En natuurlijk de handleiding van spotnet