ff voorstellen
Citaat van GoldWing op 18 juli 2016, 09:33Hoi
Ik ben GoldWing , jaren lang geupt voornamelijk muziek , op moment ben ik niet meer actief ,word en beetje heet onder de voeten .....[f*ck tim kuik ]
en kwam ik er net achter dat software... uit de lucht is net nu ik wat nodig ben :-P...
Gr Robbie
Hoi
Ik ben GoldWing , jaren lang geupt voornamelijk muziek , op moment ben ik niet meer actief ,word en beetje heet onder de voeten .....[f*ck tim kuik ]
en kwam ik er net achter dat software... uit de lucht is net nu ik wat nodig ben :-P...
Gr Robbie
Citaat van Verwijderde gebruiker op 18 juli 2016, 09:54Welkom bij Duken.nl. Softwarepiraterij bedoel je? Dat was volgens horen zeggen; een hele mooie community
Welkom bij Duken.nl. Softwarepiraterij bedoel je? Dat was volgens horen zeggen; een hele mooie community
Citaat van GoldWing op 18 juli 2016, 11:47nee software gigant, dit krijg je te zien als je naar de site gaat :
Helaas is SoftwareGigant vanaf nu off-line door omstandigheden. Wij danken iedereen voor de leuke tijd!!
denk dat brein er achter zit .....
nee software gigant, dit krijg je te zien als je naar de site gaat :
Helaas is SoftwareGigant vanaf nu off-line door omstandigheden. Wij danken iedereen voor de leuke tijd!!
denk dat brein er achter zit .....
Citaat van reneetje1969 op 18 juli 2016, 19:23Welkom GoldWing. Softwaregigant is inderdaad uit de lucht en komt ook niet meer terug. Door drukte had de eigenaar er geen tijd meer voor en dat is de reden dat de site offline gegaan is.
Welkom GoldWing. Softwaregigant is inderdaad uit de lucht en komt ook niet meer terug. Door drukte had de eigenaar er geen tijd meer voor en dat is de reden dat de site offline gegaan is.