Nieuw Hier
Citaat van Nikki op 24 mei 2016, 13:41Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
Citaat van reneetje1969 op 24 mei 2016, 18:58Welkom Nikki. Er zitten hier genoeg leden die graag boeken lezen dus een beetje informatie kunnen jullie wel uitwisselen. Maar houd het binnen de perken want het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is niet toegestaan hier op de site. Dat zou dit forum en haar beheerders in gevaar kunnen brengen. Mocht je met andere leden bepaalde boeken willen 'bespreken' doe dit dan zoveel mogelijk via pm.
Natuurlijk kan men elkaar wel een beetje de goede richting op duwen.
Gr. Reneetje1969
Welkom Nikki. Er zitten hier genoeg leden die graag boeken lezen dus een beetje informatie kunnen jullie wel uitwisselen. Maar houd het binnen de perken want het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is niet toegestaan hier op de site. Dat zou dit forum en haar beheerders in gevaar kunnen brengen. Mocht je met andere leden bepaalde boeken willen 'bespreken' doe dit dan zoveel mogelijk via pm.
Natuurlijk kan men elkaar wel een beetje de goede richting op duwen.
Gr. Reneetje1969
Citaat van Verwijderde gebruiker op 24 mei 2016, 19:44De huisregels moeten inderdaad strakker
. Elkaar wijzen hoe en waar zou geen probleem mogen zijn. Maar het platform via PM gebruiken om bestanden te delen mag niet.
Lekker informatie uitwisselen is het beste idee, ik zal ook wat meer letten op de berichten binnen het forum en eventueel aanpassen.
De huisregels moeten inderdaad strakker . Elkaar wijzen hoe en waar zou geen probleem mogen zijn. Maar het platform via PM gebruiken om bestanden te delen mag niet.
Lekker informatie uitwisselen is het beste idee, ik zal ook wat meer letten op de berichten binnen het forum en eventueel aanpassen.