Citaat van jopeta op 25 november 2015, 12:56Goede middag, ik ben jopeta, 79 jaar. Ik heb een probleem met het geluid na windows10 en hoop hier op dit forum een oplossing voor te kunnen vinden. Eerst eens even uitzoeken hoe het hier werkt.
Goede middag, ik ben jopeta, 79 jaar. Ik heb een probleem met het geluid na windows10 en hoop hier op dit forum een oplossing voor te kunnen vinden. Eerst eens even uitzoeken hoe het hier werkt.
Citaat van reneetje1969 op 26 november 2015, 14:28Welkom Jopeta. Zal vermoedelijk te maken hebben met de driver (stuurprogramma) van je geluidskaart. Het beste kan je de site van de fabrikant van je geluidskaart even bezoeken om te kijken of er een driver beschikbaar is voor Windows 10, meestal onder het kopje Support.
Welkom Jopeta. Zal vermoedelijk te maken hebben met de driver (stuurprogramma) van je geluidskaart. Het beste kan je de site van de fabrikant van je geluidskaart even bezoeken om te kijken of er een driver beschikbaar is voor Windows 10, meestal onder het kopje Support.