Hallo,
Citaat van john-hjet op 13 oktober 2015, 11:38Ik heb me zojuist aangemeld op Spotnet en ben erg benieuwd wat het brengt.
Met inloggen krijg ik deze foutmelding, kan iemand me vertellen wat ik fout doe?
Ik kies voor Ziggo en dan krijg ik de melding:
The connection attempt timed of, or the connected host has failed to respond. (931)
Ik heb me zojuist aangemeld op Spotnet en ben erg benieuwd wat het brengt.
Met inloggen krijg ik deze foutmelding, kan iemand me vertellen wat ik fout doe?
Ik kies voor Ziggo en dan krijg ik de melding:
The connection attempt timed of, or the connected host has failed to respond. (931)
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 oktober 2015, 17:59Welkom, je hebt antwoord op je vraag in je topic.
Welkom, je hebt antwoord op je vraag in je topic.
Citaat van john-hjet op 14 oktober 2015, 15:26Hallo, bedankt voor de snelle reactie. Ik ben geloof ik nog niet zo handig in dit systeem, maar hoe kom ik in mijn topic?
Hallo, bedankt voor de snelle reactie. Ik ben geloof ik nog niet zo handig in dit systeem, maar hoe kom ik in mijn topic?
Citaat van reneetje1969 op 14 oktober 2015, 18:01Op dezelfde manier als de eerste keer
Maar voor het gemak kan je ook hier op klikken.
Op dezelfde manier als de eerste keer Maar voor het gemak kan je ook hier op klikken.