Calibre uitleg en beschrijving
Citaat van Demo op 4 april 2018, 09:49Goedendag zou graag een duidelijke beschrijving hebben van Valibre. Bij die ik nu heb volg ik de stappen maar blijkbaar niet goed. Want blijf dubbele ebooks houden. Of zet toch niet meer hoe ik het selecteer
Alvast bedankt
Goedendag zou graag een duidelijke beschrijving hebben van Valibre. Bij die ik nu heb volg ik de stappen maar blijkbaar niet goed. Want blijf dubbele ebooks houden. Of zet toch niet meer hoe ik het selecteer
Alvast bedankt
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 april 2018, 09:58Volgens mij bedoel je Calibre, De ebook suite
. Je wilt graag weten hoe de applicatie werkt?
Volgens mij bedoel je Calibre, De ebook suite . Je wilt graag weten hoe de applicatie werkt?
Citaat van Trizomu op 30 april 2018, 10:12Laat ik eerst zeggen dat wat ik gevonden heb in het Engels is, u kan een demo bekijken op de volgende link (alwaar u ook eveneens Calibre kan downloaden) : Calibre ebook demo
Laat ik eerst zeggen dat wat ik gevonden heb in het Engels is, u kan een demo bekijken op de volgende link (alwaar u ook eveneens Calibre kan downloaden) : Calibre ebook demo