Fout na branden dvd - DVD mit gemischten me
Citaat van bollje1000 op 13 juli 2016, 07:17Als ik iets brand, een film of game, dan geeft mijn pc. aan dat het brandproces goed gegaan is maar als ik de dvd afspeel krijg ik ( DVD mit gemischten me......) te zien. Wat gaat er fout?
Als ik iets brand, een film of game, dan geeft mijn pc. aan dat het brandproces goed gegaan is maar als ik de dvd afspeel krijg ik ( DVD mit gemischten me......) te zien. Wat gaat er fout?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 juli 2016, 07:34Via welke applicatie brand je de dvd's en waar speel je deze dvd's op af? Werken ze bijvoorbeeld na het branden wel goed in de computer?
Via welke applicatie brand je de dvd's en waar speel je deze dvd's op af? Werken ze bijvoorbeeld na het branden wel goed in de computer?
Citaat van bollje1000 op 13 juli 2016, 07:47Goeie morgen.
Applicatie?? Bedoel je het brandprogramma? Want dat is IMG burn. En ik speel de dvd's en de games op mij X Box 360 af. Ik ben 64 dus een digibeet. Op mijm pc. geeft hij niets weer. Daar heb ik denk ik een ander programma voor nodig.
Goeie morgen.
Applicatie?? Bedoel je het brandprogramma? Want dat is IMG burn. En ik speel de dvd's en de games op mij X Box 360 af. Ik ben 64 dus een digibeet. Op mijm pc. geeft hij niets weer. Daar heb ik denk ik een ander programma voor nodig.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 juli 2016, 07:54We moeten eerst controlleren of het branden van de dvd goed is gegaan.
Kan je op de pc VLC downloaden, deze applicatie kan dvd's afspelen. http://www.duken.nl/vlc-mediaplayer-handleiding-video-bestanden-afspelen/
Als dit goed gaat kunnen we verder met het onderzoek is met de Xbox 360. Dan weten we namelijk dat het branden goed gaat.
We moeten eerst controlleren of het branden van de dvd goed is gegaan.
Kan je op de pc VLC downloaden, deze applicatie kan dvd's afspelen. http://www.duken.nl/vlc-mediaplayer-handleiding-video-bestanden-afspelen/
Als dit goed gaat kunnen we verder met het onderzoek is met de Xbox 360. Dan weten we namelijk dat het branden goed gaat.
Citaat van bollje1000 op 13 juli 2016, 08:22Oei dat is nogal ingewikkeld joh. Beter dat ik dat dan laat doen. Maar bedankt voor de moeite.
Oei dat is nogal ingewikkeld joh. Beter dat ik dat dan laat doen. Maar bedankt voor de moeite.