beauty and the beast de serie van 1987
Citaat van tanjaaa16 op 8 juli 2015, 12:16hallo allemaal,
kunnen jullie mij helpen bij het vinden van beauty and the beast de serie van 1987?
ik heb er wel 1 gevonden maar daarbij zijn geen nederlandse subtitles dus daar heb ik nog vrij weinig aan.
Misschien dat jullie wel een tip hebben waar ik deze kan vinden met wel de ondertiteling erbij.
hallo allemaal,
kunnen jullie mij helpen bij het vinden van beauty and the beast de serie van 1987?
ik heb er wel 1 gevonden maar daarbij zijn geen nederlandse subtitles dus daar heb ik nog vrij weinig aan.
Misschien dat jullie wel een tip hebben waar ik deze kan vinden met wel de ondertiteling erbij.
Citaat van reneetje1969 op 8 juli 2015, 16:55De seizoenen 1, 2 en 3 zijn zo'n 10 maanden geleden nog gespot op Spotnet. Als je van de nieuwsgroepen kan downloaden zou je ze daar kunnen downloaden. Houd er wel rekening mee dat het in totaal om zo'n 70 GB gaat...
De seizoenen 1, 2 en 3 zijn zo'n 10 maanden geleden nog gespot op Spotnet. Als je van de nieuwsgroepen kan downloaden zou je ze daar kunnen downloaden. Houd er wel rekening mee dat het in totaal om zo'n 70 GB gaat...
Citaat van tanjaaa16 op 9 juli 2015, 07:02Ja dat snap ik dus niet hoe ik moet downloaden mer nieuwsgroepen al aantal keer geprobeerd maar krijg dat niet voor elkaar op een of andere manier! Maar hij is dus niet via een torrent te downloaden?
Ja dat snap ik dus niet hoe ik moet downloaden mer nieuwsgroepen al aantal keer geprobeerd maar krijg dat niet voor elkaar op een of andere manier! Maar hij is dus niet via een torrent te downloaden?
Citaat van DukeNPDA op 9 juli 2015, 09:22Hier is een introductie over nieuwsgroepen
http://www.duken.nl/nieuwsgroepen-uitleg/
En een handleiding voor het downloaden
http://www.duken.nl/spotnet-links-handleiding/
Lukt dat? :-)
Hier is een introductie over nieuwsgroepen
http://www.duken.nl/nieuwsgroepen-uitleg/
En een handleiding voor het downloaden
http://www.duken.nl/spotnet-links-handleiding/
Lukt dat? :-)
Citaat van tanjaaa16 op 12 juli 2015, 12:44het is me eindelijk gelukt om spotnet te downloaden, nu heb ik de serie gevonden en wilde deze downloaden nu geeft hij aan: kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. soms heeft je provider vertraging.
wat moet ik hier nu mee doen? betekent dit dat ik hem alsnog niet kan downloaden??
het is me eindelijk gelukt om spotnet te downloaden, nu heb ik de serie gevonden en wilde deze downloaden nu geeft hij aan: kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. soms heeft je provider vertraging.
wat moet ik hier nu mee doen? betekent dit dat ik hem alsnog niet kan downloaden??
Citaat van reneetje1969 op 12 juli 2015, 18:07Even voor het juiste beeld. Lukt het je helemaal niet om met Spotnet wat te downloaden of lukt het met nieuwe posts wel en bij deze oudere post niet? In het laatste geval zal de retentie van je news provider waarschijnlijk niet zo hoog zijn. Met de gratis service van je internetprovider kan je meestal niet zo ver terug. Of gebruik je een payserver?
Even voor het juiste beeld. Lukt het je helemaal niet om met Spotnet wat te downloaden of lukt het met nieuwe posts wel en bij deze oudere post niet? In het laatste geval zal de retentie van je news provider waarschijnlijk niet zo hoog zijn. Met de gratis service van je internetprovider kan je meestal niet zo ver terug. Of gebruik je een payserver?
Citaat van tanjaaa16 op 30 juli 2015, 19:00ja het lukte 1 keer om te downloaden met spotnet nu geeft hij ineens aan gebruikersnaam en wachtwoord onjuist.. ik denk dat ik die ik zocht niet kon downloaden omdat hij te oud was helaas.. toch vind ik torrents makkelijker haha maar goed dat ik per persoon verschillend denk ik
ja het lukte 1 keer om te downloaden met spotnet nu geeft hij ineens aan gebruikersnaam en wachtwoord onjuist.. ik denk dat ik die ik zocht niet kon downloaden omdat hij te oud was helaas.. toch vind ik torrents makkelijker haha maar goed dat ik per persoon verschillend denk ik
Citaat van reneetje1969 op 30 juli 2015, 21:37Wil je optimaal gebruik kunnen maken van de nieuwsgroepen zal je een pay server moeten nemen. Zijn niet duur maar daarmee heb je wel de meeste kans dat je posts van een paar jaar terug nog kunt downloaden.
Wil je optimaal gebruik kunnen maken van de nieuwsgroepen zal je een pay server moeten nemen. Zijn niet duur maar daarmee heb je wel de meeste kans dat je posts van een paar jaar terug nog kunt downloaden.