ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ondertiteling niet zichtbaar op Tablet

Page 1 of 2Volgende

ik heb een film gedownload en deze voorzien van ondertitels om te kunnen bekijken op mijn laptop maar als ik dezelfde film op een stick zet om deze te kunnen bekijken op mijn Samsung Android tablet zijn de ondertitels verdwenen .

Heb je een losse ondertitel bestand (srt) of is de ondertiteling al ingebrand in de film? 

Waarschijnlijk moet je hem afspelen op je tablet met VLC media player. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.videolan.vlc Dan kan je ondertitels selecteren.

Zoals Draakie al zegt, gebruik de VLC player. Geef de ondertiteling dezelfde naam als de film, dan werkt het wel.

Ik heb de ondertitels gedownload via BS.player en zo als gezegd staan de ondertitels er op als ik de film via de VLC player afspeel op mijn monitor van mijn PC maar als ik de film copieer naar mijn stick en ik wil die afspelen , ook via de VLC player , op mijn tablet zijn er geen ondertitels meer .

Welke extensie heeft de ondertiteling? .SRT?

Srt

Kan je vanuit de VLC player op je tablet de ondertiteling niet los selecteren?
Zit deze wel in dezelfde map als de film?

Nee , dat kan ik niet .

Maar zit de ondertiteling wel in dezelfde map als de film en heeft deze precies dezelfde naam als de film?
Indien zo, speel je de film zeker weten af met de VLC player?

Het is in orde . Ik heb de ondertiteling in dezelfde map gezet en nu heb ik wel mijn ondertitels maar niet in de VLC player maar wel in BS player .

Page 1 of 2Volgende

Loading