bestandsnaam omgekeerd
Citaat van tessel1953 op 29 januari 2021, 14:44bij het uitpakken zijn de bestandsnamen omgekeerd, ik zoek een programma qoqreverse.....ik kan het nergens vinden....
alvast bedankt
mvg
tessel
bij het uitpakken zijn de bestandsnamen omgekeerd, ik zoek een programma qoqreverse.....ik kan het nergens vinden....
alvast bedankt
mvg
tessel
Citaat van Demo op 29 januari 2021, 15:33Je kan natuurlijk ook handmatig de bestanden even de correcte naam geven, maar gemak dient de mens en je kan de download van het stukje software vinden op deze website.
Je kan natuurlijk ook handmatig de bestanden even de correcte naam geven, maar gemak dient de mens en je kan de download van het stukje software vinden op deze website.
Citaat van Demo op 1 februari 2021, 10:13Op 29-1-2021 om 15:44 zei tessel1953:bij het uitpakken zijn de bestandsnamen omgekeerd, ik zoek een programma qoqreverse.....ik kan het nergens vinden....
alvast bedankt
mvg
tessel
Ik heb je een pm gestuurd.
Succes..
Op 29-1-2021 om 15:44 zei tessel1953:bij het uitpakken zijn de bestandsnamen omgekeerd, ik zoek een programma qoqreverse.....ik kan het nergens vinden....
alvast bedankt
mvg
tessel
Ik heb je een pm gestuurd.
Succes..