vlc has detected an external storage device
Citaat van nolikomaaseik op 17 juni 2018, 20:00VLC opent mijn gedownloade film niet meer . Ik krijg de volgende boodschap te zien :
Vlc has detected an external storage device
Ik heb wel geluid van mijn video maar geen beeld .
VLC opent mijn gedownloade film niet meer . Ik krijg de volgende boodschap te zien :
Vlc has detected an external storage device
Ik heb wel geluid van mijn video maar geen beeld .
Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 juni 2018, 20:12Kan je helemaal geen films meer afspelen? Of krijg je deze melding alleen bij 1 specifieke film? Welk versie van vlc draai je, updaten kan soms ook een oplossing zijn.
Kan je helemaal geen films meer afspelen? Of krijg je deze melding alleen bij 1 specifieke film? Welk versie van vlc draai je, updaten kan soms ook een oplossing zijn.
Citaat van nolikomaaseik op 17 juni 2018, 20:26Ik heb juist mijn vraag aangepast met te melden dat ik wel geluid heb van de video . Het is bij alle films die ik gedownload heb .
Waar vind ik welke versie ik heb ? Ik heb VLC nog maar pas geïnstalleerd .
Ik heb juist mijn vraag aangepast met te melden dat ik wel geluid heb van de video . Het is bij alle films die ik gedownload heb .
Waar vind ik welke versie ik heb ? Ik heb VLC nog maar pas geïnstalleerd .
Citaat van nolikomaaseik op 17 juni 2018, 20:37Opgelost . VLC verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles weer .
Opgelost . VLC verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles weer .
Citaat van Verwijderde gebruiker op 18 juni 2018, 04:41Goed om te horen dat je het probleem hebt kunnen oplossen en dat je dit deelt.
Fijne dag!
Goed om te horen dat je het probleem hebt kunnen oplossen en dat je dit deelt.
Fijne dag!