Goede usenet providers in 2017?

Citaat van William op 4 juli 2017, 06:26Goeiedag allemaal!
Jaren lang heb ik heel veel gebruik gemaakt van Usenet (Nieuwsgroepen), echter enige jaren geleden ben ik hiermee gestopt, gewoon weg om de reden dat er teveel dingen verwijderd werden die ik wou hebben.
Zijn er nog mensen hier die anno 2017 usenet gebruiken? Zo ja, welke server(s)? En, hebben jullie ook nog steeds last van dat er veel verwijderd wordt?
Thanks voor het antwoord!
Goeiedag allemaal!
Jaren lang heb ik heel veel gebruik gemaakt van Usenet (Nieuwsgroepen), echter enige jaren geleden ben ik hiermee gestopt, gewoon weg om de reden dat er teveel dingen verwijderd werden die ik wou hebben.
Zijn er nog mensen hier die anno 2017 usenet gebruiken? Zo ja, welke server(s)? En, hebben jullie ook nog steeds last van dat er veel verwijderd wordt?
Thanks voor het antwoord!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 juli 2017, 07:32Ik zit zelf bij Extremeusenet, Deze payserver bied diversen abonnementen aan, account delen is toegestaan en gratis ssl.
Maar ook daar last van takedown en notice vooral Spotnet spots zijn snel offline. Maar die van private forums en wachtwoord zoals place2home zijn prima te downloaden.Hier kan je ook mooie aanbiedingen vinden:
Ik zit zelf bij Extremeusenet, Deze payserver bied diversen abonnementen aan, account delen is toegestaan en gratis ssl.
Maar ook daar last van takedown en notice vooral Spotnet spots zijn snel offline. Maar die van private forums en wachtwoord zoals place2home zijn prima te downloaden.
Hier kan je ook mooie aanbiedingen vinden:

Citaat van William op 4 juli 2017, 07:33Ja, m.a.w je moet dus gewoon bij van die prive communities zijn tegenwoordig om wat te kunnen downloaden, tis niet meer zoals vroeger gewoonweg indexeren en pakken
Ja, m.a.w je moet dus gewoon bij van die prive communities zijn tegenwoordig om wat te kunnen downloaden, tis niet meer zoals vroeger gewoonweg indexeren en pakken
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 juli 2017, 09:31Nee helaas. Door de automatische Takedown verzoeken is de content er vaak binnen 24 uur af. Als je met een applicatie als couchpotato erbij werkt lukt het wel. Die is vaak sneller als de takedown verzoeken. Maar dan moet je op een servertje blijven zoeken naar je gewenste content.
Nee helaas. Door de automatische Takedown verzoeken is de content er vaak binnen 24 uur af. Als je met een applicatie als couchpotato erbij werkt lukt het wel. Die is vaak sneller als de takedown verzoeken. Maar dan moet je op een servertje blijven zoeken naar je gewenste content.