Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: smurf038
top👍
In: Download sites
3 jaar geleden
3 jaar geleden
3 jaar geleden
Bedankt ik heb ze bekeken maar heb verder nog niks kunnen toevoegen aan wat ik al had. had er wel aa …In: Nederlandse NZB communities
3 jaar geleden
Is er ook een actuele lijst van forums die nog wel online zijn dan Private Release?In: Nederlandse NZB communities
3 jaar geleden
Kan ook mijn vergeten wachtwoord niet opvragen kent ook mijn mail adres niet.
heb nu geprobeerd e …In: nzbchronicle.net offline?
4 jaar geleden
Zijn ze weer offline kreeg ineens de melding:
Excuses, er is een probleem
De opgevraagde pagin …In: nzbchronicle.net offline?
4 jaar geleden
4 jaar geleden
Op 10-12-2020 om 22:28 zei Jaccus:
Niet helemaal met je eens.
Ik ken er nog wel eentje …In: tigersplace.net offline?
4 jaar geleden
Its jammer dat het zo moet bedank altijd netjes zoiets bedankt voor de mooie post!! dacht dat wel ne …In: kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
7 jaar geleden
rare is ben bij 10 fora lid en verder heeft er geen 1 wat erover gemeld.
Nu ik windows opnieuw he …In: kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
7 jaar geleden
Ik had windows van een bekende spotter opnieuw geinstalleerd, wou weer in loggen bij kingsplace waar …In: kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
7 jaar geleden
Wat ik wil weten is dat via de koperdraad 400 nu straks 500 mbps krijg en we krijgen van kpn tot in …In: ziggo versus glasvezel
6 jaar geleden
oke ziggo is gemiddeld €80 p/m incl bel &interactief tv maar gaat nu omdat we glasvezel aansluit …In: ziggo versus glasvezel
6 jaar geleden
Hoi William,
Ja ik ben bekabeld de speedtest is van ziggo 412 dus dat is wel goed maar als i …In: ziggo versus glasvezel
6 jaar geleden
Hoe kan ik het snelheid verschil meten tussen deze partijen, heb nu 400/40 max, maar we krijgen bin …In: ziggo versus glasvezel
6 jaar geleden
6 jaar geleden