nzbchronicle.net offline?
Citaat van juleke op 5 september 2019, 04:05is het over en out met nzbchronicle? geraak er niet meer op. al meer dan een week krijg ik Update in Progress.
is het over en out met nzbchronicle? geraak er niet meer op. al meer dan een week krijg ik Update in Progress.
Citaat van Samuraiplace op 5 september 2019, 20:29de nieuwe update heeft blijkbaar een conflict ergens. ze zijn er druk mee bezig duurd jammer genoeg langer dan gepland
de nieuwe update heeft blijkbaar een conflict ergens. ze zijn er druk mee bezig duurd jammer genoeg langer dan gepland
Citaat van Gandalf op 6 september 2019, 05:17Ik kan er al enige tijd niet in, ze zouden al lang geleden oplossen maar helaas nog steeds niet gelukt
Ik kan er al enige tijd niet in, ze zouden al lang geleden oplossen maar helaas nog steeds niet gelukt
Citaat van Samuraiplace op 11 september 2019, 08:41De scriptor heeft natuurlijk ook andere dingen dan het forum dus moet tijd hebben en dan heb je nog weten waar de fout of conflict zit.
Is natuurlijk geen ideale situatie als je moet wachten maar meer kunnen we niet doen en hopen het probleem wordt gevonden.
grtz
De scriptor heeft natuurlijk ook andere dingen dan het forum dus moet tijd hebben en dan heb je nog weten waar de fout of conflict zit.
Is natuurlijk geen ideale situatie als je moet wachten maar meer kunnen we niet doen en hopen het probleem wordt gevonden.
grtz
Citaat van Samuraiplace op 26 september 2019, 08:51de site is vandaag terug beschikbaar en kan er trg worden ingelogd.
de site is vandaag terug beschikbaar en kan er trg worden ingelogd.
Citaat van Samuraiplace op 26 september 2019, 17:29Hallo,
Heeft terug bloed zweet en tranen gekost maar het is de scriptors toch gelukt om het forum terug online te krijgen.
Dus vanaf vandaag kan er weer op het forum worden ingelogd.
grtz
Hallo,
Heeft terug bloed zweet en tranen gekost maar het is de scriptors toch gelukt om het forum terug online te krijgen.
Dus vanaf vandaag kan er weer op het forum worden ingelogd.
grtz
Citaat van BVL1985 op 23 maart 2020, 12:37Voor mij werkt de site wel, en is een redelijk aanbod te vinden.
Ik was minder dan 1 week lid als hij me contacteerde voor te doneren, aangezien ik daarop niet reageerde kreeg ik een tijdelijke ban van berichten te plaatsen. (kan je niets downloaden) Zelf staat zen donatie meter op 0...
Als ik wil doneren doe ik dat wanneer ik wil en vooral KAN. Je kan niemand forceren te doneren in een bepaald tijdsframe, en om ze dan te blokkeren is gewoonweg schandalig.
Voor mij werkt de site wel, en is een redelijk aanbod te vinden.
Ik was minder dan 1 week lid als hij me contacteerde voor te doneren, aangezien ik daarop niet reageerde kreeg ik een tijdelijke ban van berichten te plaatsen. (kan je niets downloaden) Zelf staat zen donatie meter op 0...
Als ik wil doneren doe ik dat wanneer ik wil en vooral KAN. Je kan niemand forceren te doneren in een bepaald tijdsframe, en om ze dan te blokkeren is gewoonweg schandalig.
Citaat van NzbSeeker op 23 maart 2020, 12:55Aks men zo werkt op die site dan is dat wel troosteloos te noemen.
Erg jammer dat het op zo'n manier moet gaan.
Aks men zo werkt op die site dan is dat wel troosteloos te noemen.
Erg jammer dat het op zo'n manier moet gaan.
Citaat van smurf038 op 15 november 2020, 16:21Zijn ze weer offline kreeg ineens de melding:
Excuses, er is een probleem
De opgevraagde pagina is niet beschikbaar voor gasten, maar misschien wel als je je aanmeldt.Foutcode: 2S100/2
Zijn ze weer offline kreeg ineens de melding:
Excuses, er is een probleem
Foutcode: 2S100/2