Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Duken
De top 10 meest gedownloade films van 29 februari tot 6 maart 2016. Deze week staat de film ‘Deadpoo …In: Top 10 meest gedownloade films – 29 feb. tot 6 Mrt.
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 22 februari tot 28 februari 2016. Deze week staat de film ‘Dea …In: Top 10 meest gedownloade films – 22 feb. tot 28 feb.
9 jaar geleden
Mmm verkeerde links worden geplaatst bij de rss import.
Ik zal er naar kijken, bedankt voor de m …In: Top 10 meest gedownloade films – 8 feb. tot 14 feb.
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 8 februari tot 14 februari 2016. Deze week staat de film ‘Ride …In: Top 10 meest gedownloade films – 8 feb. tot 14 feb.
9 jaar geleden
Een geweldig stuk om te lezen van het NRC. Kudos voor de schrijver, Gert Jan Harkema.
De Vereni …In: Filmbranche, waarom zo klagen?
9 jaar geleden
Stichting Brein heeft verschillende Facebook-groepen laten verwijderen die karaokemuziek verspreidde …In: Stichting Brein opzoek naar karaoke-piraten
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 15 februari tot 21 februari 2016. Deze week staat de film ‘Cre …In: Top 10 meest gedownloade films – 15 feb. tot 21 feb.
9 jaar geleden
De app had overigens al een jaar of twee geen echte updates meer gehad. Maar straks kan je hem ook n …In: Picasa webalbums stopt met bestaan
9 jaar geleden
Toevallig ben ik 1 van de grootgebruikers, ik zit al een jaar of 6 op Picassa, nog voordat Google ph …In: Picasa webalbums stopt met bestaan
9 jaar geleden
Stichting BREIN heeft de oorlog verklaard aan de nieuwe webversie van Popcorn Time. Dankzij een same …In: Stichting BREIN in de aanval tegen webversie Popcorn Time
9 jaar geleden
Ook kickass torrents / kat.cr heeft de streaming functie van Torrent time op hun video torrents geïm …In: Piratebay wordt in 1 klap de grootste Popcorn time met alle films door streaming opties
9 jaar geleden
Zojuist zei Wous:
Hele goede optie!
PS. Er staat een paar keer 'ST …In: Piratebay wordt in 1 klap de grootste Popcorn time met alle films door streaming opties
9 jaar geleden
Zo.... en terwijl half Nederland Carnaval viert is The Piratebay opeens weer keihard terug. Hoewel z …In: Piratebay wordt in 1 klap de grootste Popcorn time met alle films door streaming opties
9 jaar geleden
Dit topic zet ik dicht, we kunnen hier verder voor op en aanmerkingen
In: Server en forum migratie 4 februari 2016
9 jaar geleden
Hij draait.... Nu even bezig met de achterkant en restruct voor tonen afbeeldingen etc draait nog.
…In: Server en forum migratie 4 februari 2016
9 jaar geleden
Zou iemand dit logo zo kunnen aanpassen dat de witte achtergrond onzichtbaar is? Zo een PNG file?
He …In: Server en forum migratie 4 februari 2016
9 jaar geleden
Beste leden,
Even een kort bericht, vanavond volgt een uitgebreid bericht.
Morgen wil ik de nieuwe s …In: Server en forum migratie 4 februari 2016
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 1 februari tot 7 februari 2016. Deze week staat de film ‘The B …In: Top 10 meest gedownloade films – 1 feb. tot 7 feb.
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 25 januari tot 31 januari 2016. Deze week staat de film ‘Spect …In: Top 10 meest gedownloade films – 25 jan. tot 31 jan.
9 jaar geleden
Zoals bekend willen de bekende media partijen in 2016 op zoek naar grote uploaders op onder andere h …In: Anoniem downloaden via een VPN verbinding?
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 18 januari tot 24 januari 2016. Deze week staat de film ‘The B …In: Top 10 meest gedownloade films – 18 jan. tot 24 jan.
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 11 januari tot 17 januari 2016. Deze week staat de film ‘The B …In: Top 10 meest gedownloade films – 11 jan. tot 17 jan.
9 jaar geleden
Binnen nu en twee jaar is het niet meer mogelijk om illegaal games te downloaden, zo vermoedt Bird S …In: Games downloaden binnen paar jaar onmogelijk op pc
9 jaar geleden
2015 was het beste jaar ooit voor bioscopen wereldwijd. Er werd namelijk voor meer dan 35 miljard eu …In: Top 10 populairste bittorrent sites voor 2016
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van 4 januari tot 10 januari 2016. Deze week staat de film ‘The Ma …In: Top 10 meest gedownloade films – 4 jan. tot 10 jan.
9 jaar geleden
De spijker op zijn kop reneetje1969, in combinatie met de huidige legale alternatieven is voor de me …In: Downloaden in 2016, kan dat nog wel?
9 jaar geleden
Leuk artikel om te lezen Duken Members
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hoe zien jullie het …In: Downloaden in 2016, kan dat nog wel?
9 jaar geleden
Duken.nl bestaat al een lange tijd, 13 jaar om precies te zijn. We bestonden nog voordat de meest be …In: Downloaden in 2016, kan dat nog wel?
9 jaar geleden
Staat jouw favoriete serie dit jaar in de top tien van wereldwijd meest illegaal gedownloade tv-show …In: Game of Thrones en Interstellar het meest gedownload in 2015
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van week 52 – 2015. Deze week staat de film ‘The Martian’ bovenaan …In: Top 10 meest gedownloade films Week 52 – 2015
9 jaar geleden
Trouwens... wat een mega kerst cadeau. Ik moet het doen met zo een standaard kerst pakket van 30 eur …In: V en D bon en Parrot Bebop Drone afstand
9 jaar geleden
Hier is een forum te vinden met info: http://forum.parrot.com/usa/viewforum.php?id=49Met ook een hac …In: V en D bon en Parrot Bebop Drone afstand
9 jaar geleden
Wat een pech... 150 euro aan V&D bonnen. Laten we hopen op een herstart zodat je ze daarna alsno …In: V en D bon en Parrot Bebop Drone afstand
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van week 51 – 2015. Deze week staat de film ‘The Intern’ bovenaan, …In: Top 10 meest gedownloade films Week 51 – 2015
9 jaar geleden
Ik verwacht volgend jaar de eerste boetes naar de huis-tuin en keuken downloaders. Het kan bijna nie …In: Filmbedrijven willen met illegale downloaders schikken voor 150 euro
9 jaar geleden
Brein lijkt de afgelopen maand weer druk bezig te zijn met het aanspreken / aanpakken van uploaders. …In: Filmbedrijven willen met illegale downloaders schikken voor 150 euro
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van week 50 – 2015. Deze week staat de film ‘Pan’ bovenaan, gevolg …In: Top 10 meest gedownloade films Week 50 – 2015
9 jaar geleden
De top 10 meest gedownloade films van week 49 – 2015. Deze week staat de film ‘Maze Runner: The Scor …In: Top 10 meest gedownloade films Week 49 – 2015
9 jaar geleden
Serials/cracks/programma's e.d, even dit topic een injectie geven, deze is Engelstalig en is en …In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
9 jaar geleden
Top dat je het lijstje update!!!!
Maar darn.... er verdwijnt veel in de download wereldIn: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
13 jaar geleden
Handige nieuwe torrent site
http://www.nerrot.com/
Torrents zoeken en direct downloaden zonder recla …In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
14 jaar geleden
www.movie-house.nl vooral niet vergeten
Jammer alleen van deze melding:
Hallo,
Je hebt geen …In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
15 jaar geleden
Dat is weer een flinke lijst, ik moet ook de lijst binnen de links updaten ( http://www.duken.nl/co …In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
15 jaar geleden
Handig.. http://www.files24.com/ . Een site vol met torrents die netjes zijn opgedeeld en met info v …In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
16 jaar geleden
Ik zal er even naar kijken. Al is google voor mij ( met de juiste zoekwoorden ) ook een zeer lieve z …In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
18 jaar geleden
Zeker een mooie handtekening! Zoiets zoek als als admin.... :vis:In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
18 jaar geleden
Strak idee, dan kan ik ze daarna netjes toevoegen onder de duken.nl links! O0In: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
18 jaar geleden
Damn als ik dit zie moet ik de duken links ook maar gaan bijwerken ;DIn: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
19 jaar geleden
19 jaar geleden