Serials, Crack, Torrents etc. Sites
Citaat van William op 19 juli 2007, 21:50zomaar een idee
maar check dit is
http://crawler.nederservice.nl/bot/search.php
een script wat ik als test heb lopen hier,
hier kun je zelf als admin alle sites inzetten en die vervolgend crawlen
zodat je kunt zoeken op al deze sites
je kan via een kleine code de zoek funktie (form) makelijk in je site verwerken
Hosts : 1766 EntriesPages : 2459 Entries
Index : 732239 Entries
Keywords : 110430 Entries
Temporary table : 904 Entries
als het wat kan betekenen
PhpDig v.1.8.8
webcrawler start je eigen DukeN zoekmachine :cool2:
zomaar een idee
maar check dit is
http://crawler.nederservice.nl/bot/search.php
een script wat ik als test heb lopen hier,
hier kun je zelf als admin alle sites inzetten en die vervolgend crawlen
zodat je kunt zoeken op al deze sites
je kan via een kleine code de zoek funktie (form) makelijk in je site verwerken
Hosts : 1766 EntriesPages : 2459 Entries
Index : 732239 Entries
Keywords : 110430 Entries
Temporary table : 904 Entries
als het wat kan betekenen
PhpDig v.1.8.8
webcrawler start je eigen DukeN zoekmachine :cool2:
Citaat van Duken op 20 juli 2007, 06:25Ik zal er even naar kijken. Al is google voor mij ( met de juiste zoekwoorden ) ook een zeer lieve zoek machine. O0
Ik zal er even naar kijken. Al is google voor mij ( met de juiste zoekwoorden ) ook een zeer lieve zoek machine. O0
Citaat van William op 20 juli 2007, 09:44natuurlijk wel Google rules ook wel
maar hier kun je zelf de af te zoeken site's inzetten
een soort zoek in de dukeN aproved website's naar ...keyword leverd dus alleen resultaten op van de door de DukeN crew ingevoerde website's
ik lig nog even met een game script overhoop maa zal zo is kijken of ik snel iets in mekaar ken draaien strax O0
natuurlijk wel Google rules ook wel
maar hier kun je zelf de af te zoeken site's inzetten
een soort zoek in de dukeN aproved website's naar ...keyword leverd dus alleen resultaten op van de door de DukeN crew ingevoerde website's
ik lig nog even met een game script overhoop maa zal zo is kijken of ik snel iets in mekaar ken draaien strax O0
Citaat van Demo op 30 juli 2007, 10:54Ik heb nog 2 serial sites
je moet er vooral niks downloaden alleen codes kijken
http://www.thekeys.com offline gehaald
Ik heb nog 2 serial sites je moet er vooral niks downloaden alleen codes kijken
Citaat van Eagles op 31 juli 2007, 00:01daar was een site voor, ik moet nu naar bed maar morgen weet ik hem te vinden
anders moet je me even pmen
daar was een site voor, ik moet nu naar bed maar morgen weet ik hem te vinden
anders moet je me even pmen
Citaat van William op 30 september 2007, 13:48Hoi.,
Heel erg bedankd voor de lange lijst met cracks,torrents mocht ik er zelf eentje tegen komen die er nog niet staat zal ik dit kenbaar maken maar ik betwijfel dat je er niet uit komt alles moet wel te vinden staan in deze lijst TY Jos O0 O0
Hoi.,
Heel erg bedankd voor de lange lijst met cracks,torrents mocht ik er zelf eentje tegen komen die er nog niet staat zal ik dit kenbaar maken maar ik betwijfel dat je er niet uit komt alles moet wel te vinden staan in deze lijst TY Jos O0 O0
Citaat van William op 30 september 2007, 13:51Hoi
Ik heb nog een vraag hoe kan je nu bv in bitcomet een torrent toevoegen die je al in je standdard lijst wil zetten zodat je niet steeds naar bv the pirate bay.org moet surfen maar direct vanuit je bitcomit er naar toe kan gaan
Greetz Jos
Hoi
Ik heb nog een vraag hoe kan je nu bv in bitcomet een torrent toevoegen die je al in je standdard lijst wil zetten zodat je niet steeds naar bv the pirate bay.org moet surfen maar direct vanuit je bitcomit er naar toe kan gaan
Greetz Jos
Citaat van Robin op 30 september 2007, 15:47Hoi
Greetz Jos
Even een appart topic voor aanmaken, dit is alleen voor sites bedoeld
Hoi
Greetz Jos
Even een appart topic voor aanmaken, dit is alleen voor sites bedoeld