ziggo go android tv apk download gezocht
Citaat van Popifan op 16 augustus 2019, 07:45Ik ben opzoek naar de APK van de Ziggo GO app. Deze is niet te downloaden op de playstore. Iemand heeft de poolse android TV aangepast waardoor hij ook in Nederland werkt. Met deze APK kan ik dus op mijn android tv toestel gebruik maken van Ziggo go. Weet iemand waar ik de ziggo go android tv apk kan vinden? Of kan iemand de APK hier plaatsen?
Ik ben opzoek naar de APK van de Ziggo GO app. Deze is niet te downloaden op de playstore. Iemand heeft de poolse android TV aangepast waardoor hij ook in Nederland werkt. Met deze APK kan ik dus op mijn android tv toestel gebruik maken van Ziggo go. Weet iemand waar ik de ziggo go android tv apk kan vinden? Of kan iemand de APK hier plaatsen?
Citaat van William op 16 augustus 2019, 08:00Hier heb ik de APK gevonden, de link stond op een andere forum met de opmerking: Hier zitten 2 versies in. Ik ben lui geweest. De ene is origineel en de andere heeft een aangepaste URL + copy van de EN strings naar SK en PL.
Hiermee krijg je de NL android. download: https://uploadfiles.io/b59ewd75
Hier heb ik de APK gevonden, de link stond op een andere forum met de opmerking: Hier zitten 2 versies in. Ik ben lui geweest. De ene is origineel en de andere heeft een aangepaste URL + copy van de EN strings naar SK en PL.
Hiermee krijg je de NL android. download: https://uploadfiles.io/b59ewd75
Citaat van g_username op 9 september 2019, 19:57Hi is er een nieuwe link? Deze link is niet meer beschikbaar?
Hi is er een nieuwe link? Deze link is niet meer beschikbaar?
Citaat van Demo op 10 september 2019, 15:0319 uur geleden zei g_username:Hi is er een nieuwe link? Deze link is niet meer beschikbaar?
Volgens mij is die Ziggo Go App te downloaden onder deze link
19 uur geleden zei g_username:Hi is er een nieuwe link? Deze link is niet meer beschikbaar?
Volgens mij is die Ziggo Go App te downloaden onder deze link
Citaat van g_username op 11 september 2019, 22:23Op 10-9-2019 om 17:03 zei Guardian:Volgens mij is die Ziggo Go App te downloaden onder deze link
Hi, dank je wel. Echter is dit de normale ziggo go apk voor android toestellen. Ik heb de aangepaste poolse nodig voor android tv.
Op 10-9-2019 om 17:03 zei Guardian:Volgens mij is die Ziggo Go App te downloaden onder deze link
Hi, dank je wel. Echter is dit de normale ziggo go apk voor android toestellen. Ik heb de aangepaste poolse nodig voor android tv.
Citaat van Demo op 12 september 2019, 09:0710 uur geleden zei g_username:Ik heb de aangepaste poolse nodig voor android tv.
Daar is nergens meer een werkende van te vinden want die stream is door Ziggo geblokkeerd. Je kan even nalezen op de website van RTLZ onder deze link
10 uur geleden zei g_username:Ik heb de aangepaste poolse nodig voor android tv.
Daar is nergens meer een werkende van te vinden want die stream is door Ziggo geblokkeerd. Je kan even nalezen op de website van RTLZ onder deze link
Citaat van Duken op 12 september 2019, 16:457 uur geleden zei Guardian:Daar is nergens meer een werkende van te vinden want die stream is door Ziggo geblokkeerd. Je kan even nalezen op de website van RTLZ onder deze link
Ik zal ook even kijken, op Tweakers had ik gelezen dat ze de blokkade ook weer konden omzeilen.
Maar waar deze speciale apk staat.... Ik kan hem nog niet vinden.
7 uur geleden zei Guardian:Daar is nergens meer een werkende van te vinden want die stream is door Ziggo geblokkeerd. Je kan even nalezen op de website van RTLZ onder deze link
Ik zal ook even kijken, op Tweakers had ik gelezen dat ze de blokkade ook weer konden omzeilen.
Maar waar deze speciale apk staat.... Ik kan hem nog niet vinden.
Citaat van TCR op 16 september 2019, 09:59Ik weet dat het sommige mensen gelukt is om de blokkade van Ziggo te omzeilen. Niet iedereen heeft de kennis om dit te kunnen. Stel het apk bestand beschikbaar voor anderen, en anders mag je mij een bericht sturen.
Ik weet dat het sommige mensen gelukt is om de blokkade van Ziggo te omzeilen. Niet iedereen heeft de kennis om dit te kunnen. Stel het apk bestand beschikbaar voor anderen, en anders mag je mij een bericht sturen.