wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Windows oneindige automatisch herstel loop

VorigePage 2 of 2

volg; momenteel zit mijn replicatie server met het zelfde probleem blijft in automatisch herstel loopen maar geen opties werken. 

Voor een server, hier vernoemd u een replicatie server, zullen de aangeboden eventuele oplossingen niet helpen. Dit vraagt een hele andere benadering van het probleem, temeer omdat dit meestal ook hele andere software betreft dan wat een doorsnee desktop gebruiker heeft en gebruikt. Maar ik ben even aan het zoeken geslagen en misschien zit er bij de volgende links een eventuele oplossing: How to Fix Windows Server 2016 if Stuck at Automatic Repair Loop  Windows Server 2012 stuck in Automatic Repair Loop (vmware)   de volgende is een zoekterm in Duckduckgo zoekterm

SSD schijf of Harde schijf is beschadigd en/of onleesbaar, vandaar de loop

ik peis da ge hem eens moet binnen doen be een computer winkel die kunnen da normaal gezien oplossen want die hebben it ers daarvoor en hebben kennis van zaken 

9 uur geleden zei planet023:

SSD schijf of Harde schijf is beschadigd en/of onleesbaar, vandaar de loop

5 uur geleden zei kings2:

ik peis da ge hem eens moet binnen doen be een computer winkel die kunnen da normaal gezien oplossen want die hebben it ers daarvoor en hebben kennis van zaken 

Indiezn je ssd en of harde schijf beschadigd is is het natuurlijk het beste dat je deze laat vervangen door een ervaren persoon, normaal zo de install van je Windows, indien u deze OS gebruikt, geen probleem moeten opleveren. Het is natuurlijk aan de raden indien de ssd gebruikt wordt voor het opstarten en de installatie van je Windows en deze vervangen wordt er eentje te nemen van voldoende grote, eentje van 500GB is echt niet zo duur meer.

VorigePage 2 of 2