[WII] Spellen op een externe schijf plaatsen en afspelen
Citaat van William op 18 oktober 2011, 11:37Ik zou zeggen loop dit lijst na:
http://wiki.gbatemp.net/w/index.php?title=USB_Devices_Compatibility_List
Ik zou zeggen loop dit lijst na:
http://wiki.gbatemp.net/w/index.php?title=USB_Devices_Compatibility_List
Citaat van PeaceFreak op 18 oktober 2011, 12:58Ik ga het eens proberen.
Als het niet lukt, schrijf ik hier wel weer mijn probleem.
In ieder geval bedankt!
Ik ga het eens proberen.
Als het niet lukt, schrijf ik hier wel weer mijn probleem.
In ieder geval bedankt!
Citaat van Zombymario op 19 oktober 2011, 13:49Even een vraagje:
Werkt dit met alle externe harde schijven?
Want ik heb hier nog een Packard Bell Chroma liggen.
Zou die werken?
Alvast Bedankt O0
Als die plug and play is denk ik dat het die het
Even een vraagje:
Werkt dit met alle externe harde schijven?
Want ik heb hier nog een Packard Bell Chroma liggen.
Zou die werken?
Alvast Bedankt O0
Als die plug and play is denk ik dat het die het
Citaat van ouwe op 28 december 2011, 17:18hallo ik vond het een prima handleiding het is ook gelukt bij mij,had even wat problemen bij een spel erop zetten, maar toen heb ik bij partities de nfts omgezet had naar wbfs kon ik mijn spel wel afspelen van de hd.toen wou ik nog een spel op mijn hd zetten maar toen zei de computer dat ik mijn hd moest formateren omdat ie de wij bestanden niet herkende.ik had hem geformateerd met wbfs manager.nu is mijn vraag of dat anders kan .nu kan ik dus maar een spel op de hd zetten en spelen .voor een nieuw spel moet ik hem dus weer formateren.
alvast bedankt voor de reactie
hallo ik vond het een prima handleiding het is ook gelukt bij mij,had even wat problemen bij een spel erop zetten, maar toen heb ik bij partities de nfts omgezet had naar wbfs kon ik mijn spel wel afspelen van de hd.toen wou ik nog een spel op mijn hd zetten maar toen zei de computer dat ik mijn hd moest formateren omdat ie de wij bestanden niet herkende.ik had hem geformateerd met wbfs manager.nu is mijn vraag of dat anders kan .nu kan ik dus maar een spel op de hd zetten en spelen .voor een nieuw spel moet ik hem dus weer formateren.
alvast bedankt voor de reactie
Citaat van Zombymario op 29 december 2011, 18:18@ouwe: antwoord heb ik hier gegevens:
@ouwe: antwoord heb ik hier gegevens:
Citaat van William op 29 november 2012, 21:24ten eerste wil ik ff iedereen bedanken die hier alles heeft neergezet!! ik ben echt een persoon zonder verstand van computers. maar ben sinds kort over gestapt van apple naar windows. kan nu al veel meer dingen doen. toen mijn zoon de wii op up date had gedrukt , dacht ik dat ik gek werd. maar door jullie kwam alles goed .
ben alleen zo stom geweest om ook mijn harde schijf te formateren(weet nu dat je dan alles kwijt bent ) dus alle spellen die ik voor weinig had voor de kids ( en mijzelf) helemaal weg
kan iemand mij in de zelfde taal als hierboven werd verteld uitleggen? ben echt een beginner nu. dus niet hashback a naar . d dan fig c naar dd dan uploaden naar...... want daar snap ik niks van. wil echt de wii weer klaar maken. mijn zoon(6) blijft maar kwaad. hij mist zijn lego star wars heel erg
dus als iemand mij kan helpen met makkelijke programma's om te downloaden heel graag
ben al blij dat ik alles er weer goed op heb ( denk ik ) heb het nog niet kunnen proberen, want heb nog niks op de schijf
ten eerste wil ik ff iedereen bedanken die hier alles heeft neergezet!! ik ben echt een persoon zonder verstand van computers. maar ben sinds kort over gestapt van apple naar windows. kan nu al veel meer dingen doen. toen mijn zoon de wii op up date had gedrukt , dacht ik dat ik gek werd. maar door jullie kwam alles goed .
ben alleen zo stom geweest om ook mijn harde schijf te formateren(weet nu dat je dan alles kwijt bent ) dus alle spellen die ik voor weinig had voor de kids ( en mijzelf) helemaal weg
kan iemand mij in de zelfde taal als hierboven werd verteld uitleggen? ben echt een beginner nu. dus niet hashback a naar . d dan fig c naar dd dan uploaden naar...... want daar snap ik niks van. wil echt de wii weer klaar maken. mijn zoon(6) blijft maar kwaad. hij mist zijn lego star wars heel erg
dus als iemand mij kan helpen met makkelijke programma's om te downloaden heel graag
ben al blij dat ik alles er weer goed op heb ( denk ik ) heb het nog niet kunnen proberen, want heb nog niks op de schijf
Citaat van Zombymario op 4 december 2012, 07:52@chriscorona: je kan het beste dan deze handleiding volgen: http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii/6-softmoden/460-artikel112.html
Let op dat je wel een account moet hebben op de site om de benodigde pakketten te downloaden.
@chriscorona: je kan het beste dan deze handleiding volgen: http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii/6-softmoden/460-artikel112.html
Let op dat je wel een account moet hebben op de site om de benodigde pakketten te downloaden.