do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

WiFi signaal slecht

VorigePage 2 of 2

Een normale router kan inderdaad ook aardig wat kosten. Ik kom ook genoeg routers die al snel 300 euro of meer kosten. Ik weet niet uit me hoofd wat ik toen precies kwijt was, maar volgens mij was dat zo'n 320 euro. Dat valt dan nog mee voor een mesh router.

Mocht je het Ziggo modem in bridge-modus (laten) zetten, hou dan wel rekening met het volgende:

• Alle wifi-opties van het modem gaan uit.
  • De DHCP-server en NAT-instellingen vervallen.
  • De firewall schakelt uit.
  • Je kunt Wifispots niet meer gebruiken.
  • De LAN-aansluitingen 2 t/m 4 gaan uit.
Op 10-3-2020 om 20:25 zei sweet11:

Ik wil van mijn Ziggo bedraad internet af maar mijn WiFi is op de 1e verdieping dramatisch slecht

Ik heb jarenlang een ziggo modem gehad zonder WiFi en ook alleen bekabeld met mijn desktop op internet gezeten. Dat wilde ik niet lang geleden ook wel eens aangepast hebben en ik heb nu de Compal CH7465LG-ZG (Ziggo Connect Box) waarop mijn desktop ook weer bekabeld is aangesloten, maar met de telefoons en Laptop (zoon) een geweldige WiFi verbinding heb, ook op de bovenetage en ik heb toch een betonvloer (plafond). Waarschijnlijk heb ik daarmee dan een gelukje, dat ik alles zonder boosters kan doen.

12 minuten geleden zei Guardian:

ik heb nu de Compal CH7465LG-ZG (Ziggo Connect Box)

Dan mag je denk ik niet klagen. Al ken ik ook mensen waarbij er ook totaal geen problemen zijn.

Ik heb hetzelfde type connectbox staan hier. Helaas is hier het wifi gedeelte om te huilen met dat ding.

Bedankt, mooi overzichtje ook op bol.com van de wifi boosters.

VorigePage 2 of 2