WhiteTiger.me offline
Citaat van Demo op 14 februari 2022, 10:333 uur geleden zei Duken:Chat is daar blijkbaar nog even doorgegaan als ik het zo lees. Nu lijk ik weer de helft of meer te missen van wat er gebeurd is. Maar in het kort een paar torrentsites beheerders welke ruzie met elkaar hebben waarvan één aangeeft gegevens aan Brein te willen delen.... dan deelt hij toch ook zijn eigen gegevens? Naja... Hoop dat het rustig uitpakt en het niet verder escaleert.
De discussie die hier nu telkens aangehaald wordt, speelt zich niet af in de chat van WhiteTiger.me, maar in een externe chat die je kan vinden onder deze link.
3 uur geleden zei Duken:Chat is daar blijkbaar nog even doorgegaan als ik het zo lees. Nu lijk ik weer de helft of meer te missen van wat er gebeurd is. Maar in het kort een paar torrentsites beheerders welke ruzie met elkaar hebben waarvan één aangeeft gegevens aan Brein te willen delen.... dan deelt hij toch ook zijn eigen gegevens? Naja... Hoop dat het rustig uitpakt en het niet verder escaleert.
De discussie die hier nu telkens aangehaald wordt, speelt zich niet af in de chat van WhiteTiger.me, maar in een externe chat die je kan vinden onder deze link.