WhiteTiger.me offline
Citaat van gfugeufyuegfuffffffffs op 4 november 2021, 05:11Ik zie dat deze website offline is
Ik zie dat deze website offline is
Citaat van extreme op 9 februari 2022, 17:41Lees net dat hij wederom offline is, er was al een ruzie op torrent platform zag ik. (Is daar heel normaal en de eigenaar is pleitos)
superman: zo idioten de site is offline hoop dat jullie nu zullen rusten en slapen wees gerust dat ik het niet zal bij laten ik mij ondergang jullie zullen allemaal mee gaan in mij ondergang dit wil zeggen dat ik nu zal doen zoals jullie mij doen dwingen om brein te contacteren.
Vandaag om 17:55
Lees net dat hij wederom offline is, er was al een ruzie op torrent platform zag ik. (Is daar heel normaal en de eigenaar is pleitos)
superman: zo idioten de site is offline hoop dat jullie nu zullen rusten en slapen wees gerust dat ik het niet zal bij laten ik mij ondergang jullie zullen allemaal mee gaan in mij ondergang dit wil zeggen dat ik nu zal doen zoals jullie mij doen dwingen om brein te contacteren.
|
Vandaag om 17:55 |
Citaat van Demo op 9 februari 2022, 19:211 uur geleden zei extreme:Lees net dat hij wederom offline is, er was al een ruzie op torrent platform zag ik. (Is daar heel normaal en de eigenaar is pleitos)
Hallo extreme
Ik ben dat gesprek op de chat van informatieplatform
Aan het volgen wa een discussie
1 uur geleden zei extreme:Lees net dat hij wederom offline is, er was al een ruzie op torrent platform zag ik. (Is daar heel normaal en de eigenaar is pleitos)
Hallo extreme
Ik ben dat gesprek op de chat van informatieplatform
Aan het volgen wa een discussie
Citaat van extreme op 9 februari 2022, 20:21@filmfan1 Dat gaat daar nergens over, en zoals ik in een ander topic zei, hierdoor gaan juist koppen rollen. Die shout moet dicht of er moet iets gebeuren want wat is het volgende.
@filmfan1 Dat gaat daar nergens over, en zoals ik in een ander topic zei, hierdoor gaan juist koppen rollen. Die shout moet dicht of er moet iets gebeuren want wat is het volgende.
Citaat van Demo op 9 februari 2022, 21:301 uur geleden zei extreme:@filmfan1 Dat gaat daar nergens over, en zoals ik in een ander topic zei, hierdoor gaan juist koppen rollen. Die shout moet dicht of er moet iets gebeuren want wat is het volgende.
In die shout reageren nu alleen maar een stelletje losgeslagen idioten die vrij spel hebben gekregen omdat de website eigenaar (Michel) de shout heeft vrijgegeven voor registratie waardoor nu elke dwaas daar de boel op stelten kan zetten zonder dat er ook maar iets gemodereerd wordt. Voor de leden die graag willen weten welke shout dat is, klik maar even op deze link.
1 uur geleden zei extreme:@filmfan1 Dat gaat daar nergens over, en zoals ik in een ander topic zei, hierdoor gaan juist koppen rollen. Die shout moet dicht of er moet iets gebeuren want wat is het volgende.
In die shout reageren nu alleen maar een stelletje losgeslagen idioten die vrij spel hebben gekregen omdat de website eigenaar (Michel) de shout heeft vrijgegeven voor registratie waardoor nu elke dwaas daar de boel op stelten kan zetten zonder dat er ook maar iets gemodereerd wordt. Voor de leden die graag willen weten welke shout dat is, klik maar even op deze link.
Citaat van poeloe666 op 10 februari 2022, 13:48Dat gaat echt nergens over daar, die Superman zit echt met wat opgekropte woede, maar om dan gelijk met Brein te gaan dreigen, lijkt me ook wat overdreven.
Tis niet te hopen dat tie al te bekent is in torrentland anders kon Extreme nog wel eens gelijk krijgen.
Dat gaat echt nergens over daar, die Superman zit echt met wat opgekropte woede, maar om dan gelijk met Brein te gaan dreigen, lijkt me ook wat overdreven.
Tis niet te hopen dat tie al te bekent is in torrentland anders kon Extreme nog wel eens gelijk krijgen.
Citaat van Demo op 10 februari 2022, 13:54Zojuist zei poeloe666:Dat gaat echt nergens daar, die Superman zit echt met wat opgekropte woede, maar om dan gelijk met Brein te gaan dreigen, lijkt me ook wat overdreven.
Wat Superman op dit moment doet heeft allemaal te maken met de manier waarop hij/zij als Uploader al tijden omgaat met de verschillende eigenaren en stafleden van Torrentsites. Superman wordt op dit moment een beetje uitgekotst en heeft iedereen tegen zich in het harnas gejaagd. Het zal mij niets verbazen als dit persoon veel persoonlijke informatie heeft over eigenaren en of hoge stafleden van Torrent Community 's waar hij/zij actief is geweest in de afgelopen jaren.
Zojuist zei poeloe666:Dat gaat echt nergens daar, die Superman zit echt met wat opgekropte woede, maar om dan gelijk met Brein te gaan dreigen, lijkt me ook wat overdreven.
Wat Superman op dit moment doet heeft allemaal te maken met de manier waarop hij/zij als Uploader al tijden omgaat met de verschillende eigenaren en stafleden van Torrentsites. Superman wordt op dit moment een beetje uitgekotst en heeft iedereen tegen zich in het harnas gejaagd. Het zal mij niets verbazen als dit persoon veel persoonlijke informatie heeft over eigenaren en of hoge stafleden van Torrent Community 's waar hij/zij actief is geweest in de afgelopen jaren.
Citaat van poeloe666 op 10 februari 2022, 15:57Nou, ben zelf geruime tijd als upper/admin aanwezig geweest op verschillende site's en heb eigenlijk nooit een kwaad woord van enig admin, beheerder of oprichter gehad.
In hoeverre is dit weer een storm, in een glas water, begreep dat tie van movieparadijs afkwam en dat is nu toch niet echt 1 van de grotere, of zit ik nu helemaal mis?
Nou, ben zelf geruime tijd als upper/admin aanwezig geweest op verschillende site's en heb eigenlijk nooit een kwaad woord van enig admin, beheerder of oprichter gehad.
In hoeverre is dit weer een storm, in een glas water, begreep dat tie van movieparadijs afkwam en dat is nu toch niet echt 1 van de grotere, of zit ik nu helemaal mis?
Citaat van Demo op 10 februari 2022, 16:2825 minuten geleden zei poeloe666:In hoeverre is dit weer een storm, in een glas water, begreep dat tie van movieparadijs afkwam en dat is nu toch niet echt 1 van de grotere, of zit ik nu helemaal mis?
Sommige personen in die shout zijn al langere tijd bezig met het opsommen van wat Superman kennelijk niet correct deed als Uploader. Deze shout laat je maar tot een bepaalde datum teruglezen, maar de negatieve berichten over Superman zijn al van wat langer geleden. Er is verteld dat Superman zoveel uploads deed, dat hij/zij bepaalde dingen kon afdwingen bij de eigenaren, onder dreiging van het anders verwijderen of stopzetten van seeden van de uploads. Dat zou ook het geval geweest zijn bij Movieparadijs.
25 minuten geleden zei poeloe666:In hoeverre is dit weer een storm, in een glas water, begreep dat tie van movieparadijs afkwam en dat is nu toch niet echt 1 van de grotere, of zit ik nu helemaal mis?
Sommige personen in die shout zijn al langere tijd bezig met het opsommen van wat Superman kennelijk niet correct deed als Uploader. Deze shout laat je maar tot een bepaalde datum teruglezen, maar de negatieve berichten over Superman zijn al van wat langer geleden. Er is verteld dat Superman zoveel uploads deed, dat hij/zij bepaalde dingen kon afdwingen bij de eigenaren, onder dreiging van het anders verwijderen of stopzetten van seeden van de uploads. Dat zou ook het geval geweest zijn bij Movieparadijs.