do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 5 of 26Volgende

Ja, de meeste gangbare heb ik wel gezien. Dus nu komt het meer op de onbekende uit.

Heb je deze al gezien?

Defiance (2008)

http://www.moviemeter.nl/film/47094

Ik vond het een erg goede oorlogsfilm. Maar we gaan nu wat offtopic....

Mag je elke film hier posten die je de afgelopen tijd hebt gezien? Want heb nogal wat films gezien, en ga nogal wat films kijken.

Of alleen films die je de moeite waard vind om te posten? :)

@Duken

Als je wilt, kan ik wel een leuke startpost voor deze topic in elkaar zetten, dus een speciale DukeN.nl startpost en geen Tweakers.net :P

Tuurlijk, elke film. Ik vind het bijvoorbeeld ook handig om daar ideeen mee op te doen :)

Dus ook de brakke, dan hoeven we die niet te kijken :P

Maar als jij een mooie startpost kan maken, graag!

Okay, dan zul je de komende dagen een hoop posts van mij tegen komen hier :P

En zal zo eventjes kijken naar de startpost, doet de PM functie het al? Want dan PM ik hem zo eventjes :)

De PM functie werkt toch altijd al? Dus ja :) Ik zie hem graag verschijnen. Top

Dacht dat bij sommige die niet werkte... Maar hij is iig verzonden, hoor graag je mening erover :)

Had dit weekend nog 3 films gekeken en helemaal vergeten te reviewen :o

Doe eventjes een duology in 1 post.

Crank 1&2

Professioneel huurmoordenaar Chev Chelios ontdekt dat hij door zijn rivaal Verona is vergiftigd met 'The Beijing Cocktail', nadat deze merkte dat Chev zijn baas zou hebben vermoord. Dit gif zorgt ervoor dat Chev zal sterven als zijn hartslag begint te dalen. Om in leven te blijven moet hij zijn adrenaline de hoogte injagen. Chev gaat opzoek naar zijn aartsrivaal Verona maar moet ondertussen ook zijn liefje Eve beschermen. De klok tikt en gedreven door wraak en adrenaline onderneemt Chev een dolle tocht door Los Angeles.

Chev Chelios (Jason Statham) komt bij zinnen in de handen van enkele Chinese bendeleden die zijn hart stelen en vervangen door een kunsthart. Deze loopt op batterijen die de regelmatige schok van elektriciteit vereist om werking bij te houden. Voor Chev volgt een race door Los Angeles, om alles weer recht te zetten, wraak te nemen en zijn eigen hart terug te vinden.

Ik heb niks tegen slechte films. Maar dit was eigenlijk gewoon zo slecht dat die goed wordt. Beide films zijn even dom. Zaten wel wat humoristische stukken in, en deze waren dan ook echt lachen. Hij heeft steeds 2 andere dingen nodig om in leven te blijven. Als je een slechte grappige actiethriller wil zien zou ik deze zeker aanraden. Ik geef hem een 3,5/5 sterren, omdat die doordat die slecht was weer goed werd en daardoor grappig. Niet echt een aanrader. Alleen mocht je ooit eventjes geen films meer hebben, kijk deze dan voor de lol :)

Gone in 60 Seconds

Het broertje van de gestopte autodief Memphis (Nicolas Cage) raakt in de problemen na een mislukte opdracht voor een crimineel. Memphis moet met een groep oude vrienden binnen 1 nacht 50 auto's stelen om zo het leven van z'n broer te redden.

Vind dit een leuke film. Veel mooie auto's. Daarvoor zou je hem eigenlijk al moeten kijken :P Nicolas Cage vind ik er perfect in passen, past altijd wel bij de auto's. Ik geef deze film een 4/5 omdat hij gewoon goed is en niet echt super :)

Crank 1 en twee vond ik geweldig. Vooral bij één dat hij zijn meisje begint te "verwennen" op straat. Of bij deel twee dat het begint als een oude 8bit videogame. Lekkere wegkijkers.

Ik heb de startpost aangepast rikkert met jou data. I like! thx!

VorigePage 5 of 26Volgende