WDTVLiveHub
Citaat van qtr op 3 maart 2025, 21:32Op 28-2-2025 om 18:53 zei fritzthefox:sorry - wat is de Win + R toets?
-waar vind ik het hetIP-adres
- mijn WDTV Live Hub is nu aan het netwerk en aan mijn T.V aangesloten,moet dit zo blijven
Win toets is de toets met het Windows logo. Meestal links onderaan op je toetsenbord, tussen CTRL en ALT. (ligt aan je toetsenbord)
Om het lokale ipadres van je PC te zien:
WEER win toets + R
Typ: CMDJe ziet een zwarte box, tik in:
IPCONFIGAchter IP4Adress zie je je lokale ipadres
Verder: even teruglezen in deze mail.
PS ik ben 70, dus het kán wel.
Op 28-2-2025 om 18:53 zei fritzthefox:sorry - wat is de Win + R toets?
-waar vind ik het hetIP-adres
- mijn WDTV Live Hub is nu aan het netwerk en aan mijn T.V aangesloten,moet dit zo blijven
Win toets is de toets met het Windows logo. Meestal links onderaan op je toetsenbord, tussen CTRL en ALT. (ligt aan je toetsenbord)
Om het lokale ipadres van je PC te zien:
WEER win toets + R
Typ: CMD
Je ziet een zwarte box, tik in:
IPCONFIG
Achter IP4Adress zie je je lokale ipadres
Verder: even teruglezen in deze mail.
PS ik ben 70, dus het kán wel.
Citaat van qtr op 3 maart 2025, 21:39Op 28-2-2025 om 18:53 zei fritzthefox:- mijn WDTV Live Hub is nu aan het netwerk en aan mijn T.V aangesloten,moet dit zo blijven
Deze was ik nog vergeten: Als je alle stappen hebt doorlopen even alles resetten (opnieuw opstarten) is de meest voor de hand liggende optie.
Op 28-2-2025 om 18:53 zei fritzthefox:- mijn WDTV Live Hub is nu aan het netwerk en aan mijn T.V aangesloten,moet dit zo blijven
Deze was ik nog vergeten: Als je alle stappen hebt doorlopen even alles resetten (opnieuw opstarten) is de meest voor de hand liggende optie.
Citaat van fritzthefox op 4 maart 2025, 15:25is dit de zwarte box?als ik IPCONFIG intik achter C/userswilfr gebeurt er nietys?
is dit de zwarte box?als ik IPCONFIG intik achter C/userswilfr gebeurt er nietys?
Citaat van qtr op 4 maart 2025, 18:32Je moet even met je muis in het zwarte scherm tikken, zodat er een blinkend streepje achter userswilfr komt.
Je moet even met je muis in het zwarte scherm tikken, zodat er een blinkend streepje achter userswilfr komt.
Citaat van fritzthefox op 5 maart 2025, 15:23Sorry maarik blijf maar met de muis in het zwarte scherm tikken maar er gebeurt niets?
Sorry maarik blijf maar met de muis in het zwarte scherm tikken maar er gebeurt niets?
Citaat van qtr op 5 maart 2025, 16:32Geen blinkend streepje te zien? (cursor)
Probeer even als administrator CMD uit te voeren dan:
- Druk op Win + S en typ cmd.
- Klik met rechtermuisknop op "Opdrachtprompt" "Als administrator uitvoeren" te klikken.
- Cmd opent nu met administratorrechten.
Is er nu wel een knipperende cursor te zien? Dan kun je beginnen met IPCONFIG als boven beschreven.
Geen blinkend streepje te zien? (cursor)
Probeer even als administrator CMD uit te voeren dan:
- Druk op Win + S en typ cmd.
- Klik met rechtermuisknop op "Opdrachtprompt" "Als administrator uitvoeren" te klikken.
- Cmd opent nu met administratorrechten.
Is er nu wel een knipperende cursor te zien? Dan kun je beginnen met IPCONFIG als boven beschreven.
Citaat van fritzthefox op 6 maart 2025, 15:41ik krijg dit met het blinkend streepje achter CONFIG maar verder verandert er niets?
ik krijg dit met het blinkend streepje achter CONFIG maar verder verandert er niets?
Citaat van qtr op 6 maart 2025, 15:56Heb je IPconfig ingevoerd i.p.v. Config?
Heb je na het intypen van IPconfig op <ENTER> gedrukt?
Ik krijg de indruk dat je mijn hulp niet op prijs stelt, of je neemt me in de maling (gelukt)
Wat mij beteft: I rest my case
Advies: Haal er iemand bij de de basiskennis van computer heeft, succes!
Heb je IPconfig ingevoerd i.p.v. Config?
Heb je na het intypen van IPconfig op <ENTER> gedrukt?
Ik krijg de indruk dat je mijn hulp niet op prijs stelt, of je neemt me in de maling (gelukt)
Wat mij beteft: I rest my case
Advies: Haal er iemand bij de de basiskennis van computer heeft, succes!
Citaat van fritzthefox op 21 maart 2025, 14:44sorry als je denkt dat ik je in de maling neem,maar dit is echt zo niet,werk vanaf mijn 15de en heb geen computerkennis
sorry als je denkt dat ik je in de maling neem,maar dit is echt zo niet,werk vanaf mijn 15de en heb geen computerkennis