Wat voor weer is het bij jou ?
Citaat van PeaceFreak op 3 augustus 2014, 14:05Strak blauw met een temp van 24 graden hier.
Heerlijk weertje om binnen te gamen, haha
Strak blauw met een temp van 24 graden hier.
Heerlijk weertje om binnen te gamen, haha
Citaat van basbulletje op 3 augustus 2014, 18:57Regenbuitje is weer voorbij...
Regenbuitje is weer voorbij...
Citaat van basbulletje op 9 augustus 2014, 20:30Vandaag was het bewolkt maar droog in Venlo...
Lekker weer om 12 m2 tegelvloer compleet te slopen, inclusief de cementdekvloer.
De bewoners die de vloer gelegd hebben (Duitsers), hebben waarschijnlijk nog een bunker er van willen maken.
Zo hard was het....
Leuke vooruitzichten : ik heb nog een vloer van 35 m2 die er binnenkort ook uit moet.
Vandaag was het bewolkt maar droog in Venlo...
Lekker weer om 12 m2 tegelvloer compleet te slopen, inclusief de cementdekvloer.
De bewoners die de vloer gelegd hebben (Duitsers), hebben waarschijnlijk nog een bunker er van willen maken.
Zo hard was het....
Leuke vooruitzichten : ik heb nog een vloer van 35 m2 die er binnenkort ook uit moet.
Citaat van PeaceFreak op 24 augustus 2014, 14:09Hier schijnt even de zon, maar voor de rest enkel regen, en ook wat hoosbuien.
Gelukkig kon ik effe de honden uitlaten voor het ging regenen...
Hier schijnt even de zon, maar voor de rest enkel regen, en ook wat hoosbuien.
Gelukkig kon ik effe de honden uitlaten voor het ging regenen...
Citaat van Erwin. op 30 augustus 2014, 17:44Het is hier een graad of 30, zon tot 10 uur savonds heerlijk hoor. Helaas alweer de laatste dag hier, gr vanuit Madeira
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Het is hier een graad of 30, zon tot 10 uur savonds heerlijk hoor. Helaas alweer de laatste dag hier, gr vanuit Madeira
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk