Wat voor weer is het bij jou ?
Citaat van basbulletje op 28 juli 2014, 14:00Ik ben benieuwd naar het weer op andere plaatsen.
Duken leden zitten natuurlijk over de hele wereld..........
Geef eens een omschrijving of plaats een foto van het weer (eventueel met een plaatsvermelding)
Hier bij mij in Venlo is het de hele ochtend mooi weer geweest.
In tegenstelling tot grote delen van Nederland, zijn hier maar een paar druppels regen gevallen.
Het heeft hier wel geflitst en gedonderd maar dit ging niet gepaard met regen.
Ik ben benieuwd naar het weer op andere plaatsen.
Duken leden zitten natuurlijk over de hele wereld..........
Geef eens een omschrijving of plaats een foto van het weer (eventueel met een plaatsvermelding)
Hier bij mij in Venlo is het de hele ochtend mooi weer geweest.
In tegenstelling tot grote delen van Nederland, zijn hier maar een paar druppels regen gevallen.
Het heeft hier wel geflitst en gedonderd maar dit ging niet gepaard met regen.
Citaat van basbulletje op 28 juli 2014, 14:08
Citaat van Bolleeder op 28 juli 2014, 14:12Kletsnat!
Ze hebben de Rioolput opengegooit al het water is nu daarin gegaan en na een uur was alles overstroomt, en ja je raad het al! alle stront op de straat!
Kletsnat!
Ze hebben de Rioolput opengegooit al het water is nu daarin gegaan en na een uur was alles overstroomt, en ja je raad het al! alle stront op de straat!
Citaat van Duken op 28 juli 2014, 18:35Vandaag op training voor VMware 5.5... moest met de trein. In hoorn heerlijk droog... in Amsterdam uit de trein één grote stort bui. Natuurlijk had ik geen paraplu mee en geen jas. Dus in mijn shirt wezen rennen. +- 5 minuten van station.... was zeik nat.
Ook nog de mazzel dat mijn tas onder het rennen openging dus alles werd nat
Heerlijk haha
Nu droog in Hoorn
Vandaag op training voor VMware 5.5... moest met de trein. In hoorn heerlijk droog... in Amsterdam uit de trein één grote stort bui. Natuurlijk had ik geen paraplu mee en geen jas. Dus in mijn shirt wezen rennen. +- 5 minuten van station.... was zeik nat.
Ook nog de mazzel dat mijn tas onder het rennen openging dus alles werd nat Heerlijk haha
Nu droog in Hoorn
Citaat van basbulletje op 31 juli 2014, 08:54Strak blauwe lucht, nu nog lekker fris...
Als het zo blijft gaat vanavond weer lekker de BBQ aan !!!
Strak blauwe lucht, nu nog lekker fris...
Als het zo blijft gaat vanavond weer lekker de BBQ aan !!!
Citaat van PeaceFreak op 2 augustus 2014, 14:19Het is hier net gestopt met regenen...
Maar het was niet veel regen, gelukkig.
Kom maar weer op met de zon
Het is hier net gestopt met regenen...
Maar het was niet veel regen, gelukkig.
Kom maar weer op met de zon
Citaat van basbulletje op 2 augustus 2014, 21:30Dank je wel. Vier weken geleden ongeveer een week werk aan gehad om samen met de vrouw 40 meter schutting te maken aan de ene kant van de tuin...
Dank je wel. Vier weken geleden ongeveer een week werk aan gehad om samen met de vrouw 40 meter schutting te maken aan de ene kant van de tuin...
Citaat van basbulletje op 2 augustus 2014, 21:32Hier heeft het vanmiddag ook wat geregend, vanavond nog lekker bij een vuurtje gezeten.
Hier heeft het vanmiddag ook wat geregend, vanavond nog lekker bij een vuurtje gezeten.