Wat voor een desktop is voor mij geschikt?
Citaat van Meh Meh op 5 april 2019, 17:4235 minuten geleden zei sjako:Bedankt allemaal. Ik weet nu in ieder geval dat als iemand me een apparaat aanprijst als supergoed van 2,8 MHz 2 GB ddr RAM en een 160 HDD, dit in twijfel te trekken valt.
Ligt eraan. Voor 100 euro is het zo erg nog niet. En je kan er net mee doen wat je eerder in dit topic beschreef.
Je bedoelt waarschijnlijk GHz en niet MHz.
Een 2,8MHz processor in een PC zie je niet zo vaak meer, dat is voor het pentium tijdperk. (rond 1980)
Dan zou je een racemonster zoals hieronder hebben.
Die hadden wel prettige toetsenborden vergeleken met die zooi van nu.
35 minuten geleden zei sjako:Bedankt allemaal. Ik weet nu in ieder geval dat als iemand me een apparaat aanprijst als supergoed van 2,8 MHz 2 GB ddr RAM en een 160 HDD, dit in twijfel te trekken valt.
Ligt eraan. Voor 100 euro is het zo erg nog niet. En je kan er net mee doen wat je eerder in dit topic beschreef.
Je bedoelt waarschijnlijk GHz en niet MHz.
Een 2,8MHz processor in een PC zie je niet zo vaak meer, dat is voor het pentium tijdperk. (rond 1980)
Dan zou je een racemonster zoals hieronder hebben.
Die hadden wel prettige toetsenborden vergeleken met die zooi van nu.
Citaat van Trizomu op 15 april 2019, 10:38Op 5-4-2019 om 19:42 zei Meh Meh:Oftopic: Wat een snelheidsmonster, lol, maar idd. toen waren het nog toetsenborden die jaren meegingen (mechanische toetsenborden waren in de glory jaren standaard) maar die nu een optie zijn.
Op 5-4-2019 om 19:42 zei Meh Meh:
Oftopic: Wat een snelheidsmonster, lol, maar idd. toen waren het nog toetsenborden die jaren meegingen (mechanische toetsenborden waren in de glory jaren standaard) maar die nu een optie zijn.
Citaat van Meh Meh op 15 april 2019, 11:3657 minuten geleden zei Trizomu:Oftopic: Wat een snelheidsmonster, lol, maar idd. toen waren het nog toetsenborden die jaren meegingen (mechanische toetsenborden waren in de glory jaren standaard) maar die nu een optie zijn.
Ja, in die tijd kon je iemand doodslaan met je toetsenbord en daarna ongestoord verder typen. Wat ze nou maken is allemaal zooi.
57 minuten geleden zei Trizomu:Oftopic: Wat een snelheidsmonster, lol, maar idd. toen waren het nog toetsenborden die jaren meegingen (mechanische toetsenborden waren in de glory jaren standaard) maar die nu een optie zijn.
Ja, in die tijd kon je iemand doodslaan met je toetsenbord en daarna ongestoord verder typen. Wat ze nou maken is allemaal zooi.
Citaat van snowboardsissy op 15 april 2019, 18:49dit is mijn tekstverwerker, geen virussen, onopgeslagen/gewiste bestanden. altijd een hardcopy van je werk. alleen het lint droogt snel uit.
en als je hiermee slaat weet je zeker dat ze niet meer opstaan
dit is mijn tekstverwerker, geen virussen, onopgeslagen/gewiste bestanden. altijd een hardcopy van je werk. alleen het lint droogt snel uit.
en als je hiermee slaat weet je zeker dat ze niet meer opstaan