wachtwoord kwijt van email account provider
Citaat van predator op 29 december 2018, 13:52hallo allemaal
probleem opgelost.
ik heb het email adres via google zitten zoeken en kwam uit bij windows zelf.
Daar heb ik de juiste stappen ondernomen en deze lukte niet,maar heb via deze stappen het adres verwijderd en outlook opnieuw opgestart en het adres opnieuw ingezet en het lukte.
wil jullie even bedanken voor jullie hulp.
mvg predator
hallo allemaal
probleem opgelost.
ik heb het email adres via google zitten zoeken en kwam uit bij windows zelf.
Daar heb ik de juiste stappen ondernomen en deze lukte niet,maar heb via deze stappen het adres verwijderd en outlook opnieuw opgestart en het adres opnieuw ingezet en het lukte.
wil jullie even bedanken voor jullie hulp.
mvg predator
Citaat van Demo op 29 december 2018, 13:551 minuut geleden zei predator:probleem opgelost.
Fantastisch dat het toch gelukt is via wat omwegen en het blijkt maar weer dat Google bijna onmisbaar is geworden in ons tijdperk.
1 minuut geleden zei predator:probleem opgelost.
Fantastisch dat het toch gelukt is via wat omwegen en het blijkt maar weer dat Google bijna onmisbaar is geworden in ons tijdperk.
Citaat van copy op 12 maart 2019, 12:14je kunt eens proberen via gebruikersaccounts, alle wachtwoorden die opgeslagen zijn staan hier vermeld
je moet dan kijken bij referentiebeheer
je kunt eens proberen via gebruikersaccounts, alle wachtwoorden die opgeslagen zijn staan hier vermeld
Citaat van Demo op 12 maart 2019, 16:3522 uur geleden zei copy:je kunt eens proberen via gebruikersaccounts, alle wachtwoorden die opgeslagen zijn staan hier vermeld
Dat werkt niet als je maar 1 (Admin) Account hebt op de PC of Laptop en je bij het installeren van je OS geen wachtwoord aan dat account hebt gegeven. Om een opgeslagen wachtwoord zichtbaar te krijgen in Windows word er gevraagd naar je Gebruikersaccount wachtwoord en als je dat niet hebt krijg je geen enkel opgeslagen wachtwoord in tekst te zien. 🙄
22 uur geleden zei copy:je kunt eens proberen via gebruikersaccounts, alle wachtwoorden die opgeslagen zijn staan hier vermeld
Dat werkt niet als je maar 1 (Admin) Account hebt op de PC of Laptop en je bij het installeren van je OS geen wachtwoord aan dat account hebt gegeven. Om een opgeslagen wachtwoord zichtbaar te krijgen in Windows word er gevraagd naar je Gebruikersaccount wachtwoord en als je dat niet hebt krijg je geen enkel opgeslagen wachtwoord in tekst te zien. 🙄