wachtwoord kwijt van email account provider
Citaat van predator op 28 december 2018, 01:52hallo
ik heb office 2019 geiinstaleerd op men laptop,maar nou weet ik mijn wachtwoord niet meer.
Het email adres dat ik gebruik is van een provider waar al een anderhalf jaar niet meer klant ben,maar het adres nog gebruiken.
Hoe kom ik achter het wachtwoord van het email adres?
mvg
hallo
ik heb office 2019 geiinstaleerd op men laptop,maar nou weet ik mijn wachtwoord niet meer.
Het email adres dat ik gebruik is van een provider waar al een anderhalf jaar niet meer klant ben,maar het adres nog gebruiken.
Hoe kom ik achter het wachtwoord van het email adres?
mvg
Citaat van Demo op 28 december 2018, 06:18Hoi predator,
Het wachtwoord van je oude e-mailadres zal vast nog bekend zijn bij jouw oude provider en dat kan je dan heel simpel gewoon opvragen bij de klantenservice als je even wat uitleg geeft aan ze. 😉
Mocht dat niet lukken, dan heb ik een linkje voor je naar een website waar weer een linkje opstaat voor een gratis stukje software om je wachtwoord weer te achterhalen.
Hoi predator,
Het wachtwoord van je oude e-mailadres zal vast nog bekend zijn bij jouw oude provider en dat kan je dan heel simpel gewoon opvragen bij de klantenservice als je even wat uitleg geeft aan ze. 😉
Mocht dat niet lukken, dan heb ik een linkje voor je naar een website waar weer een linkje opstaat voor een gratis stukje software om je wachtwoord weer te achterhalen.
Citaat van Duken op 28 december 2018, 06:31Maar je hebt je wachtwoord nodig voor je office activatie?
Die kan je via je mail account oid activeren?
Maar je hebt je wachtwoord nodig voor je office activatie?
Die kan je via je mail account oid activeren?
Citaat van predator op 28 december 2018, 11:56hallo duken
ik heb het wachtwoord nodig voor die ene email adres die ik al jaren gebruik,terwijl ik geen klant meer ben van de provider.
ben anderhalf jaar geleden overgestapt.
krijg alle berichten binnen via dat email adres.
mvg
hallo duken
ik heb het wachtwoord nodig voor die ene email adres die ik al jaren gebruik,terwijl ik geen klant meer ben van de provider.
ben anderhalf jaar geleden overgestapt.
krijg alle berichten binnen via dat email adres.
mvg
Citaat van predator op 28 december 2018, 21:16ik kan ook mijn laptop niet meer een systeemherstel doen.
sinds ik office 2019 op geiinstaleerd heb,kan ik niet meer hestellen naar een andere datum.ivm men email adres.
ik kan ook mijn laptop niet meer een systeemherstel doen.
sinds ik office 2019 op geiinstaleerd heb,kan ik niet meer hestellen naar een andere datum.ivm men email adres.
Citaat van Duken op 28 december 2018, 21:36Om welke provider gaat het? Kan je nog ergens deze email ophalen? Of heb je nergens meer een mail programma waar de berichten op binnenkomen?
Om welke provider gaat het? Kan je nog ergens deze email ophalen? Of heb je nergens meer een mail programma waar de berichten op binnenkomen?
Citaat van predator op 29 december 2018, 10:43het gaat om de provider van ziggo.kan alleen nog email binnen halen op men ipad en telefoon.
mocht ik deze schoonmaken ook dan kan ik geen email binnen krijgen.
het gaat om de provider van ziggo.kan alleen nog email binnen halen op men ipad en telefoon.
mocht ik deze schoonmaken ook dan kan ik geen email binnen krijgen.
Citaat van Demo op 29 december 2018, 12:45Beste predator,
Ik heb eerder al gezegd dat je altijd een poging kan doen dat via de Klantenservice van Ziggo te achterhalen.
Ben je helemaal niet meer in het bezit van wat gegevens van Ziggo van anderhalf jaar geleden, bijvoorbeeld een oude rekening met een klantnummer ofzo, want het e-mailadres heb je nog en dan kan je ze altijd vragen of het nog mogelijk is het wachtwoord te achterhalen wat daar toen aan gekoppeld was.
Leg even uit dat je een Office versie aan dat e-mailadres gekoppeld had, maar dat je dat nu opnieuw moet installeren en Office nu om het wachtwoord vraagt dat gekoppeld is aan dat Ziggo e-mailadres.
Beste predator,
Ik heb eerder al gezegd dat je altijd een poging kan doen dat via de Klantenservice van Ziggo te achterhalen.
Ben je helemaal niet meer in het bezit van wat gegevens van Ziggo van anderhalf jaar geleden, bijvoorbeeld een oude rekening met een klantnummer ofzo, want het e-mailadres heb je nog en dan kan je ze altijd vragen of het nog mogelijk is het wachtwoord te achterhalen wat daar toen aan gekoppeld was.
Leg even uit dat je een Office versie aan dat e-mailadres gekoppeld had, maar dat je dat nu opnieuw moet installeren en Office nu om het wachtwoord vraagt dat gekoppeld is aan dat Ziggo e-mailadres.
Citaat van Demo op 29 december 2018, 13:5013 minuten geleden zei predator:ik heb ziggo gebeld en ze weigeren om het wachtwoord door te geven.
Dat is wel erg triest. Dan rest je weinig anders dan te proberen via software het wachtwoord te achterhalen zoals ik ook al eerder een linkje had geplaatst naar Wachtwoorden.com
Of probeer even wat op de pagina staat van Webwijzer.nl
13 minuten geleden zei predator:ik heb ziggo gebeld en ze weigeren om het wachtwoord door te geven.
Dat is wel erg triest. Dan rest je weinig anders dan te proberen via software het wachtwoord te achterhalen zoals ik ook al eerder een linkje had geplaatst naar Wachtwoorden.com
Of probeer even wat op de pagina staat van Webwijzer.nl