wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

waar switch games downloaden?

VorigePage 2 of 3Volgende

Thanks!! Het lag aan edge. 

Ik heb opera gedownload en nu pakt hij hem wel. 

Andere download-sites die ook problemen gaven doen het nu ook gewoon.

Fijn dat er een stukje van je probleem weg is nu Damay77 en je hebt denk ik nu ook meer dan voldoende mogelijkheden om aan games te komen. :goed:

Ik heb een vraag over het downloaden van "Parent directory" switchgames". wanneer ik het gedownload heb en er een mapje is verschenen. hoe krijg ik deze dan op de switch zelf? Moet dit op een sd kaart worden gezet of is er een andere manier?

1 uur geleden zei Linde Dirks:

Ik heb een vraag over het downloaden van "Parent directory" switchgames". wanneer ik het gedownload heb en er een mapje is verschenen. hoe krijg ik deze dan op de switch zelf? Moet dit op een sd kaart worden gezet of is er een andere manier?

Hallo @Linde Dirks, Je hebt tussen de reacties op het forum ook gevonden waar je de games kan downloaden op een hele simpele manier en op ditzelfde forum staan ook verschillende reacties waarin je kan lezen op welke manier je de games op je Switch moet zetten, zoals de omschrijving van @Tuinbever die je kan vinden onder deze link.

Dit is veel te omslachtig om op deze manier Switch games te downloaden.

Wat je moet doen is HBG Shop installeren op je Switch ( https://thehbg.shop/main.html ).

Vervolgens voeg je nog https://partyshop.xyz toe als gamebron in HBG Shop.

Nu kan je uit ALLE games kiezen op je switch en worden ze met maximale snelheid gedownload op je Switch wanneer je ze aanklikt.

FF kleine handleiding 😉

het is tinfoil & homebrew gang gelukt om een complete database aan te leggen van alle beschikbare switch games!
En ook nog is, allemaal in 1 app voor op je switch! En zo klaar voor jullie om te downloaden, dus kortom!

LET OP: ALLEEN GESCHIKT VOOR FIRMWARE 9.0.1 OF HOGER!

Voordelen:

• Alle nieuwste games gelijk beschikbaar (of binnen enkele uren)
  • Alle updates gelijk beschikaar (geeft de app voor je aan)
  • Alle DLC's die er ook maar uitkomen, beschikbaar!
  • En alles is compatible met elkaar (games, patches & DLC's)

Info: Atmosphere users.
Mocht je gebruik maken van Atmosphere op je switch, dan zullen we eerst even wat files aan moeten passen. Om te zorgen dat Tinfoil & HBG Shop zullen werken op je switch!
Deze heb ik al voor jullie aangepast, en zitten in onderstaande NZB voor jullie.
Aangezien je met 1 fout je complete CFW kan verprutsen, heb ik hem al voor jullie aangepast (getest op mijn eigen switch)

Stappen plan (Xecuter):

1. Verwijder je oude tinfoil (maak een back-up van uw options.json voor het geval u een bepaalde configuratie wilt behouden) en verwijder eventuele oude bestanden die vanuit HBG shop worden geleverd.
  2. Pak de zip uit, kopieer de inhoud naar de root van je SD-kaart.
  3. Open Tinfoil Installer.nro (je hoeft dit maar één keer te doen) en druk op Ja wanneer de app vraagt of je het op Nand wilt installeren. Start hierna uw console opnieuw op en start tinfoil.

Stappen plan (Atmosphere):

1. Verwijder je oude tinfoil (maak een back-up van uw options.json voor het geval u een bepaalde configuratie wilt behouden) en verwijder eventuele oude bestanden die vanuit HBG shop worden geleverd.
  2. Pak de zip uit, kopieer de inhoud naar de root van je SD-kaart.
  3. Open Tinfoil Installer.nro (je hoeft dit maar één keer te doen) en druk op Ja wanneer de app vraagt of je het op Nand wilt installeren. Start hierna uw console opnieuw op en start tinfoil.

Optioneel (beide CFW):

Je kan ook de Tinfoil NSP installeren, en deze gebruiken om de HBG shop op te starten, deze werking is het zelfde als de NRO.
Enige voordeel is, dat de tinfoil vanuit je startscherm (waar de games staan) dan is op te starten inplaats van via het homebrew menu.

Voorbeeld hieronder:

5e93492fa4cb1-017-1.png

Als je nu tinfoil opstart, na alle stappen gedaan te hebben. Zul je alle games zien die beschikbaar zijn!

Kijk gerust even rond in de app, er staat van alles tussen!
Als je games hebt geinstalleerd, en deze hebben nog niet alle updates of DLC's binnen gehaald.

Zullen de kopjes "New Updates" & "New DLC" verschijnen.

Als je dan deze voltooid hebt, zullen ze weer verdwijnen. Tot dat er weer iets nieuws uitkomt.

Veel plezier met deze uitmuntende oplossing van Team Tinfoil & Homebrew gang!

Voor de links mag je mij wel een pb doen, ik heb deze niet hier geplaatst

Wauw, bedankt @niksaan en @Tuinbever . Ik heb zelf een switch van de eerste revisie en heb al heel (serieus veel) games gekocht in de eshop. Vind het nog altijd leuk voor verjaardag cadeau oid voor mijn zoontje. Ik heb altijd mijn consoles omgebouwd, van de Xbox, Wii, Nintendo DSen, WiiU etc. De switch heb ik nooit echt aangedurfd maar dit ziet er wel heel mooi uit. Gewoon vanuit een applicatie op je switch alle games direct benaderbaar.... dat jeukt wel heel erg.

Ik ga nog even rustig kijken naar je handleiding en misschien is het dan toch zover. Gaan we volgende week toch de Switch ombouwen? Ik houd jullie op de hoogte :D. 

Nogmaals thx voor de duidelijke uitleg @Tuinbever. Je post is gepromote. 

Seth Meyers Thank You GIF by Late Night with Seth Meyers

4 hours ago, Duken said:

Wauw, bedankt @niksaan en @Tuinbever . Ik heb zelf een switch van de eerste revisie en heb al heel (serieus veel) games gekocht in de eshop. Vind het nog altijd leuk voor verjaardag cadeau oid voor mijn zoontje. Ik heb altijd mijn consoles omgebouwd, van de Xbox, Wii, Nintendo DSen, WiiU etc. De switch heb ik nooit echt aangedurfd maar dit ziet er wel heel mooi uit. Gewoon vanuit een applicatie op je switch alle games direct benaderbaar.... dat jeukt wel heel erg.

Ik ga nog even rustig kijken naar je handleiding en misschien is het dan toch zover. Gaan we volgende week toch de Switch ombouwen? Ik houd jullie op de hoogte :D. 

Nogmaals thx voor de duidelijke uitleg @Tuinbever. Je post is gepromote. 

Seth Meyers Thank You GIF by Late Night with Seth Meyers

Ik kan evt. zo'n RCM jig voor je 3D-printen. ( https://www.thingiverse.com/thing:2877484 )

Heb zelf SX OS voor het gebruiksgemak ipv het (gratis) Atmosphere maar je kan gewoon eerst Atmosphere proberen.

Op 3-5-2020 om 23:46 zei niksaan:

Ik kan evt. zo'n RCM jig voor je 3D-printen. ( https://www.thingiverse.com/thing:2877484 )

Thx man, ik laat het even weten als het nodig is. :vriend:

On 5/3/2020 at 6:15 PM, niksaan said:

Dit is veel te omslachtig om op deze manier Switch games te downloaden.

Wat je moet doen is HBG Shop installeren op je Switch ( https://thehbg.shop/main.html ).

Vervolgens voeg je nog https://partyshop.xyz toe als gamebron in HBG Shop.

Nu kan je uit ALLE games kiezen op je switch en worden ze met maximale snelheid gedownload op je Switch wanneer je ze aanklikt.

Hoi,

Heb hbg shop werkend, ziet er prima uit, maar ik vroeg me af, waarom ik die gamebron nog toe zou moeten voegen ? sneller? of extra resource?

Alvast bedankt !

@Tuinbever Dankjewel voor je tutorial !

VorigePage 2 of 3Volgende