waar switch games downloaden?
Citaat van Damay77 op 2 januari 2020, 10:31Heeft iemand nog goede/duidelijke site's waar je gratis switchgames kan downloaden?
Ik heb er al een paar van romuniverse gehaald maar downloaden gaat super traag dus ik zoek wat anders.
ben switch-xci.com tegen gekomen maar lukt me niet om te downloaden. ik wordt steeds door gestuurd naar advertenties/bedrijven van bijv kleding?
darkumbra gevonden maar is me niet helemaal duidelijk hoe ik hier moet downloaden. volgens mij heb je hier een betaald iets voor nodig of een abonnement van iets waarmee je grote bestanden kan downloaden?
wie heeft er tips. ik heb spotnet maar ik zie (bij mij) maar 2 of 3 switch games in de lijst staan.
Heeft iemand nog goede/duidelijke site's waar je gratis switchgames kan downloaden?
Ik heb er al een paar van romuniverse gehaald maar downloaden gaat super traag dus ik zoek wat anders.
ben switch-xci.com tegen gekomen maar lukt me niet om te downloaden. ik wordt steeds door gestuurd naar advertenties/bedrijven van bijv kleding?
darkumbra gevonden maar is me niet helemaal duidelijk hoe ik hier moet downloaden. volgens mij heb je hier een betaald iets voor nodig of een abonnement van iets waarmee je grote bestanden kan downloaden?
wie heeft er tips. ik heb spotnet maar ik zie (bij mij) maar 2 of 3 switch games in de lijst staan.
Citaat van Demo op 2 januari 2020, 13:22Er staan op verschillende NZB Community's Switch games, maar dan moet je daar uiteraard wel een account hebben. The New-Generation en Pirates4all hebben er aardig wat op hun website staan.
Er staan op verschillende NZB Community's Switch games, maar dan moet je daar uiteraard wel een account hebben. The New-Generation en Pirates4all hebben er aardig wat op hun website staan.
Citaat van Reindje op 3 januari 2020, 16:14als je met google de zoek opdracht "parent directory" switchgames" typt dan vind ik dit onderstaande maar of dit is wat je zoekt ?
http://
Heb het zelf niet waar ik het mee spelen kan, maar deze zoek manier heeft me al vaker bij leuke dingen gebracht, succes ermee.
als je met google de zoek opdracht "parent directory" switchgames" typt dan vind ik dit onderstaande maar of dit is wat je zoekt ?
Heb het zelf niet waar ik het mee spelen kan, maar deze zoek manier heeft me al vaker bij leuke dingen gebracht, succes ermee.
Citaat van Duken op 3 januari 2020, 19:25En dat is weer super leerzaam. Gelijk de top in mijn favorieten gezet . Parent directory zo opzoeken is wel heel handig.
Ik heb je linkje wel even verwijderd, dan zo gedoe kunnen geven. Maar thx voor de tip! Je kan het nu zelf zo terug vinden op Google
En dat is weer super leerzaam. Gelijk de top in mijn favorieten gezet . Parent directory zo opzoeken is wel heel handig.
Ik heb je linkje wel even verwijderd, dan zo gedoe kunnen geven. Maar thx voor de tip! Je kan het nu zelf zo terug vinden op Google
Citaat van Damay77 op 4 januari 2020, 22:12Op 3-1-2020 om 17:14 zei Reindje:als je met google de zoek opdracht "parent directory" switchgames" typt dan vind ik dit onderstaande maar of dit is wat je zoekt ?
Bedankt. Even gekeken en er lijken games op te staan. Lukt me alleen niet om ze te downloaden. Als ik erop klik dan zie ik alleen een pagina met vage tekens.
Ik zal vast iets verkeerd doen. Ik ga even verder puzzelen
Op 3-1-2020 om 17:14 zei Reindje:als je met google de zoek opdracht "parent directory" switchgames" typt dan vind ik dit onderstaande maar of dit is wat je zoekt ?
Bedankt. Even gekeken en er lijken games op te staan. Lukt me alleen niet om ze te downloaden. Als ik erop klik dan zie ik alleen een pagina met vage tekens.
Citaat van Demo op 5 januari 2020, 07:3011 uur geleden zei Damay77:Bedankt. Even gekeken en er lijken games op te staan. Lukt me alleen niet om ze te downloaden. Als ik erop klik dan zie ik alleen een pagina met vage tekens.
Het is niet toegestaan om op Duken.nl een linkje te plaatsen naar een pagina waarop je een directe mogelijkheid hebt om illegale content te downloaden. Er mag wel uitgelegd worden hoe je dat kan doen, dus als volgt zet je even de tekst: "parent directory" switchgames" in de Google zoekregel. Je krijgt dan een pagina in beeld met verschillende gevonden linkjes naar websites of pagina's. Bijna bovenaan de pagina zie je de tekst Index of /s staan, waar je op moet klikken. Je bent nu op een pagina van een verzameling Switch Games die beginnen met de letter s. Als je nu even bovenaan klikt op de tekst Parent Directory, dan kom je op een pagina waarop je aan het begin van elke regel een afbeelding ziet staan van een mapje met 09/, a/, b/ enz.enz. In die mapjes zitten allemaal games die beginnen met de letter die erbij staat. Open de mapjes door op de letter te klikken achter het mapje en je komt dan op een pagina met alle namen van de spellen die jij direct kan downloaden als rar bestand in je browser. Klik gewoon even op de regel met de naam van het spel en je download begint gelijk. Na de download moet je het bestand even uitpakken met 7z of WinRar. Na het uitpakken heb je een volledige map met daarin alle bestanden van het spel die jij op je Switch kan zetten.
11 uur geleden zei Damay77:Bedankt. Even gekeken en er lijken games op te staan. Lukt me alleen niet om ze te downloaden. Als ik erop klik dan zie ik alleen een pagina met vage tekens.
Het is niet toegestaan om op Duken.nl een linkje te plaatsen naar een pagina waarop je een directe mogelijkheid hebt om illegale content te downloaden. Er mag wel uitgelegd worden hoe je dat kan doen, dus als volgt zet je even de tekst: "parent directory" switchgames" in de Google zoekregel. Je krijgt dan een pagina in beeld met verschillende gevonden linkjes naar websites of pagina's. Bijna bovenaan de pagina zie je de tekst Index of /s staan, waar je op moet klikken. Je bent nu op een pagina van een verzameling Switch Games die beginnen met de letter s. Als je nu even bovenaan klikt op de tekst Parent Directory, dan kom je op een pagina waarop je aan het begin van elke regel een afbeelding ziet staan van een mapje met 09/, a/, b/ enz.enz. In die mapjes zitten allemaal games die beginnen met de letter die erbij staat. Open de mapjes door op de letter te klikken achter het mapje en je komt dan op een pagina met alle namen van de spellen die jij direct kan downloaden als rar bestand in je browser. Klik gewoon even op de regel met de naam van het spel en je download begint gelijk. Na de download moet je het bestand even uitpakken met 7z of WinRar. Na het uitpakken heb je een volledige map met daarin alle bestanden van het spel die jij op je Switch kan zetten.
Citaat van Damay77 op 5 januari 2020, 11:514 uur geleden zei Guardian:Het is niet toegestaan om op Duken.nl een linkje te plaatsen naar een pagina waarop je een directe mogelijkheid hebt om illegale content te downloaden. Er mag wel uitgelegd worden hoe je dat kan doen, dus als volgt zet je even de tekst: "parent directory" switchgames" in de Google zoekregel. Je krijgt dan een pagina in beeld met verschillende gevonden linkjes naar websites of pagina's. Bijna bovenaan de pagina zie je de tekst Index of /s staan, waar je op moet klikken. Je bent nu op een pagina van een verzameling Switch Games die beginnen met de letter s. Als je nu even bovenaan klikt op de tekst Parent Directory, dan kom je op een pagina waarop je aan het begin van elke regel een afbeelding ziet staan van een mapje met 09/, a/, b/ enz.enz. In die mapjes zitten allemaal games die beginnen met de letter die erbij staat. Open de mapjes door op de letter te klikken achter het mapje en je komt dan op een pagina met alle namen van de spellen die jij direct kan downloaden als rar bestand in je browser. Klik gewoon even op de regel met de naam van het spel en je download begint gelijk. Na de download moet je het bestand even uitpakken met 7z of WinRar. Na het uitpakken heb je een volledige map met daarin alle bestanden van het spel die jij op je Switch kan zetten.
Bedankt. Zover was ik inderdaad gekomen. Ik heb inderdaad op de regel met naam geklikt en vervolgens gaat hij niet downloaden maar krijg ik een pagina met rare tekens. Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Iets op m'n computer wat verkeerd staat?
Heb jij een idee?
Het stomme: als ik diezelfde regel (donkey Kong) op m'n telefoon aanklik dan wordt er wèl een bestand gedownload. Van rond de 54 MB. Wat ook bij die regel beschreven stond....
Vind het vreemd dat ik hem via de laptop niet gedownload krijg.
Ik zal zo een foto van die pagina plaatsen
4 uur geleden zei Guardian:Het is niet toegestaan om op Duken.nl een linkje te plaatsen naar een pagina waarop je een directe mogelijkheid hebt om illegale content te downloaden. Er mag wel uitgelegd worden hoe je dat kan doen, dus als volgt zet je even de tekst: "parent directory" switchgames" in de Google zoekregel. Je krijgt dan een pagina in beeld met verschillende gevonden linkjes naar websites of pagina's. Bijna bovenaan de pagina zie je de tekst Index of /s staan, waar je op moet klikken. Je bent nu op een pagina van een verzameling Switch Games die beginnen met de letter s. Als je nu even bovenaan klikt op de tekst Parent Directory, dan kom je op een pagina waarop je aan het begin van elke regel een afbeelding ziet staan van een mapje met 09/, a/, b/ enz.enz. In die mapjes zitten allemaal games die beginnen met de letter die erbij staat. Open de mapjes door op de letter te klikken achter het mapje en je komt dan op een pagina met alle namen van de spellen die jij direct kan downloaden als rar bestand in je browser. Klik gewoon even op de regel met de naam van het spel en je download begint gelijk. Na de download moet je het bestand even uitpakken met 7z of WinRar. Na het uitpakken heb je een volledige map met daarin alle bestanden van het spel die jij op je Switch kan zetten.
Bedankt. Zover was ik inderdaad gekomen. Ik heb inderdaad op de regel met naam geklikt en vervolgens gaat hij niet downloaden maar krijg ik een pagina met rare tekens. Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Iets op m'n computer wat verkeerd staat?
Heb jij een idee?
Het stomme: als ik diezelfde regel (donkey Kong) op m'n telefoon aanklik dan wordt er wèl een bestand gedownload. Van rond de 54 MB. Wat ook bij die regel beschreven stond....
Citaat van Demo op 5 januari 2020, 12:1424 minuten geleden zei Damay77:Het stomme: als ik diezelfde regel (donkey Kong) op m'n telefoon aanklik dan wordt er wèl een bestand gedownload. Van rond de 54 MB. Wat ook bij die regel beschreven stond....
Je hoeft van mij geen screenshot te maken van die pagina, maar als je op je telefoon wel kan downloaden in je browser heb je kennelijk op je laptop een andere browser geïnstalleerd waarmee het misschien niet mogelijk is, of je moet in de instellingen van je browser iets aanpassen. Ik heb geen idee met welke browser jij op je laptop werkt, maar als je in jouw browser een probleem ondervindt met het downloaden van Bestanden of PDF naar een bepaalde map, moet je even naar de website van die specifieke browser gaan of je googled even op de tekst; Browser bestanden downloaden. Alles heeft te maken met het Beheren van Invoegtoepassingen
24 minuten geleden zei Damay77:Het stomme: als ik diezelfde regel (donkey Kong) op m'n telefoon aanklik dan wordt er wèl een bestand gedownload. Van rond de 54 MB. Wat ook bij die regel beschreven stond....
Je hoeft van mij geen screenshot te maken van die pagina, maar als je op je telefoon wel kan downloaden in je browser heb je kennelijk op je laptop een andere browser geïnstalleerd waarmee het misschien niet mogelijk is, of je moet in de instellingen van je browser iets aanpassen. Ik heb geen idee met welke browser jij op je laptop werkt, maar als je in jouw browser een probleem ondervindt met het downloaden van Bestanden of PDF naar een bepaalde map, moet je even naar de website van die specifieke browser gaan of je googled even op de tekst; Browser bestanden downloaden. Alles heeft te maken met het Beheren van Invoegtoepassingen
Citaat van Demo op 5 januari 2020, 12:4013 minuten geleden zei Damay77:Op m'n laptop is het Microsoft edge. Op m'n telefoon Chrome.
Ik zou niet eens gaan zoeken naar een oplossing in Edge zelf, want Edge is een behoorlijk licht programma, maar heeft vaak foutjes. Installeer op je laptop een Browser die dat soort problemen helemaal niet heeft zoals Chrome of Opera
13 minuten geleden zei Damay77:Op m'n laptop is het Microsoft edge. Op m'n telefoon Chrome.
Ik zou niet eens gaan zoeken naar een oplossing in Edge zelf, want Edge is een behoorlijk licht programma, maar heeft vaak foutjes. Installeer op je laptop een Browser die dat soort problemen helemaal niet heeft zoals Chrome of Opera